Další výhody přinášejí souběžně běžící akční kampaně
Po výborném výsledku loňského premiérového kola rozjíždí Opel druhý ročník ojedinělé prodejní akce „24 hodin Opel“: aby nabízela vozy Opel s naprosto výjimečnými slevami.
„Pro kampaň „24 hodin Opel“ jsme pro tuzemský trh připravili téměř tisíc modelů různých tříd, přičemž slevy – v závislosti na zvoleném modelu – činí 45 až 260 tisíc korun,“ vysvětluje Martin Krob, marketingový a prodejní ředitel pražské kanceláře GM Southeast Europe.
„I když nabídka vozů zařazených do kampaně „24 hodin Opel“ je bohatá, přesto je množstevně limitovaná. Zájemci by tedy neměli příliš váhat. Tím spíš, že i tady bude platit: Kdo dřív přijde, ten bude mít samozřejmě větší výběr,“ doporučuje Ivan Růžička, generální ředitel pražské kanceláře GM Southeast Europe.
Představitelé společnosti GM Southeast Europe předpokládají, že kampaň „24 hodin Opel“ přitáhne do dealerství Opel spoustu koupěchtivých zákazníků, protože tak výhodné nabídky se nebudou dlouho opakovat. Kdyby někomu ale ani bohatá nabídka skladových vozů nevyhovovala, může využít některou ze stále probíhajících kampaní. Například kampaň „Zima“ dává zákazníkovi na vybranou, zda zvolí přímou hotovostní slevu z ceny nového vozu, která může dle modelu činit až 83 300 Kč, nebo zda si vybere výbavu zdarma v hodnotě až 113 050 Kč.
Díky kampani „Zima“ se například cena populární Agily ve verzi Viva dostává až na 209 900 Kč, což je historicky nejnižší cena, za jakou se tento populární mikrovan nabízel.
Kompaktní Opel Corsa lze pořídit už za 227 900 Kč, při koupi na leasing dokonce už za 219 900 Kč. A atraktivní Opel Astra lze získat už od 407 900 Kč, na leasing dokonce už od 365 900 Kč.
Autorizovaný dealer a opravce OPEL
Člen koncernu TUkas
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů