Ford Mustang zpřístupňuje vyspělé sportovní technologie a špičkový audiosystém ještě širšímu okruhu zákazníků

  • Ford nově nabízí Mustang 2.3 EcoBoost s technologií aktivní výfukové klapky, která dává řidiči možnost regulovat intenzitu zvukového projevu
  • Nová technologie srovnávání otáček u manuální převodovky usnadňuje podřazování při sportovní jízdě. K motoru 5.0 V8 331 kW se nyní dodává v sériové výbavě
  • První prémiový audiosystém nabízený pro Mustang, B&O PLAY, se pyšní výkonem
    1 000 wattů a soustavou 12 výkonných reproduktorů
  • Mustang se nyní nabízí v nových odstínech Velocity Blue a Need for Green. Pro speciální edici Mustang BULLITT je vyhrazen exkluzivní odstín Dark Highland Green

 Ford představuje další vylepšení nového Fordu Mustang. Jejich cílem je posunout jízdní výkony, zážitek z řízení vozu, komfort a každodenní použitelnost na ještě vyšší úroveň. Společně s tím přicházejí nové možnosti individualizace nejprodávanějšího sportovního kupé na světě.

Ford představuje další vylepšení nového Fordu Mustang

Nový Ford Mustang 2.3 EcoBoost lze nově objednávat s technologií aktivní výfukové klapky, dosud dostupné jen u modelů s motorem 5.0 V8. Novinka umožňuje řidiči měnit zvuk výfuku podle momentální nálady nebo provozních podmínek. Zvenčí lze toto vylepšení výfuku identifikovat také podle stylové čtveřice koncovek.

Technologie automatického srovnávání otáček při podřazování se původně představila u exkluzivní edice Ford Mustang BULLITT. Hladší podřazování nově nabídnou ve standardní výbavě všechny modely Mustang 5.0 V8 se šestistupňovou manuální převodovkou.

Nový audiosystém B&O PLAY se pyšní výkonem 1 000 wattů a soustavou 12 výkonných reproduktorů. Výsledkem je prémiová kvalita zvuku. Nabídku laků karoserie rozšiřují dvě nové barvy: nostalgická modrá Velocity Blue a dynamická zelená Need for Green.

„Neustálé zdokonalování a inovace jsou již 54 let důležitým předpokladem úspěchu Fordu Mustang,“řekl Roelant de Waard, viceprezident Ford of Europe pro marketing, prodej a služby. „Od uvedení Mustangu na evropské trhy v roce 2015 jsme zde našli 35 000 spokojených zákazníků. Další chceme k tomuto legendárnímu modelu přilákat mimo jiné novinkami, jako je automatické srovnávání otáček při podřazování nebo 1 000W audiosystém B&O PLAY.“

Režim „dobrého souseda“

Nastavení výfuku s aktivní klapkou se mění v závislosti na zvoleném jízdním režimu. Mustang jich má na výběr hned šest: Normal, Sport, Track a Snow/Wet, dále nový sprinterský Drag Strip Mode a individuální nastavení My Mode. Vše se ovládá přes 12“ plně digitální LCD displej nebo přes sériově dodávaný 4,2“ přístrojový štít.

Inovativní tichý režim výfuku lze nastavit tak, aby v určitých hodinách automaticky omezil hlučnost výfuku a tím předešel rušení sousedů například při ranním startování.

Mustang s motorem 2.3 EcoBoost a šestistupňovou manuální převodovkou dosahuje výkonu
213 kW (290 koní), točivého momentu 440 Nm při spotřebě 9,0 l/100 km a emisích
CO2 199 g/km.* Lepší odezvu a jízdní výkony zajišťuje funkce overboost, která při intenzivní akceleraci po každé změně rychlostního stupně přechodně zvýší plnicí přetlak turbodmychadla.

Hladší řazení díky automatickým meziplynům

Nový Ford Mustang 5.0 V8 využívá technologii automatického dorovnání otáček při podřazování. Ta prostřednictvím řídicí elektroniky na krátký okamžik navýší otáčky motoru tak, aby se srovnaly otáčky hřídelí v převodovce. Výsledkem jsou hladké, přitom však velmi rychlé změny rychlostních stupňů směrem dolů při sportovní jízdě.

Motor Ford 5.0 V8 prošel úpravami, které přinesly vyšší výkon a posunutí omezovače do vyšších otáček. Nyní se pyšní nejvyšším výkonem 331 kW (450 k). K hlavním změnám patří zdvojená vstřikovací soustava, kombinující vysokotlaké přímé vstřikování s nízkotlakým nepřímým vstřikováním. V novém provedení dosahuje osmiválec v kombinaci s desetistupňovou automatickou převodovkou spotřeby 12,1 l/100 km a emisí
CO2 270 g/km.*

Fantastický zvuk a styl

Prémiový audiosystém B&O PLAY s 12 reproduktory zprostředkuje dokonalý poslech všem cestujícím ve voze. Vyznačuje se hlubokým a přesným podáním basových tónů díky dvoucívkovému subwooferu, zatímco tříkanálové reproduktory ve dveřích zajišťují rovnoměrnou distribuci zvuku v kabině.

V nabídce laků karoserie jsou k dispozici nové odstíny, nostalgická modrá Velocity Blue
a dynamická zelená Need for Green. Navíc už dříve Ford odhalil nový Ford Mustang BULLITT, který je poctou 50. výročí legendárního filmu z produkce Warner Bros. Tato speciální edice bude dostupná s černým lakem Shadow Black nebo v klasické zelené Dark Highland Green. Pohánět ji bude motor 5.0 V8 se zvýšeným výkonem.**

K dalším pokročilým technickým řešením nového Fordu Mustang patří nastavitelný podvozek MagneRide®, přednárazový asistent s detekcí chodců a systém udržování v jízdním pruhu.

Android a Android Auto jsou registrované ochranné známky Google Inc.

MagneRide je registrovaná ochranná známka BWI Group

* Uváděné hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 byly naměřeny dle technických požadavků
a specifikací evropských směrnic (EC) 715/2007 a (EC) 692/2008 v aktuálním znění. Uváděné hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 se vztahují na daný model, nikoliv na konkrétní kus. Standardizovaná testovací procedura umožňuje srovnání různých typů automobilů od různých výrobců. Vedle konstrukčních vlastností vozu ovlivňuje skutečnou spotřebu paliva také jízdní styl řidiče i další netechnické faktory. CO2 patří k nejvýznamnějším skleníkovým plynům, způsobujícím globální oteplování.

Od 1. září 2017 se typové schválení některých nových automobilů řídí procedurou WLTP (World Harmonised Light Vehicle Test Procedure) dle (EU) 2017/1151 v aktuálním znění. Jedná se
o nový, realističtější způsob měření spotřeby paliva a emisí CO2. Od 1. září 2018 WLTP zcela nahradí dosud používaný cyklus NEDC. Během přechodného období budou hodnoty zjištěné dle WLTP vztahovány k NEDC. V důsledku změny metodiky měření se objeví určité rozdíly oproti dříve udávaným hodnotám spotřeby paliva a emisí CO2. To znamená, že stejný vůz může dle nové metodiky vykazovat jiné hodnoty než dříve.

** Oficiálně homologované hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 budou zveřejněny před uvedením na trh.

BULLITT i všechny související postavy a prvky © & ™ Warner Bros. Entertainment Inc. (s18)

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Štajf slavil triumf na historické Vltavě

Štajf slavil triumf na historické Vltavě

Posádka týmu ACCR Racing21 Vojtěch Štajf a Veronika Havelková předvedla s vozem Toyota Celica GT-Four na trati 32. ročníku Historic Vltava Rallye o uplynulém víkendu brilantní jízdu, suverénně...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Ford Mustang Mach-E má nové baterky a prodloužený dojezd

Ford Mustang Mach-E má nové baterky a...

Jmenuje se Mach-E a před čtyřmi lety přijel jako elektrická obdoba slavného Mustangu s majestátním předkem a specifickým zadkem. Nicméně s Mustangem toho má společného asi jako petrolejka a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Prokop s Chytkou drží i po osmé etapě Dakaru osmé místo

Prokop s Chytkou drží i po osmé etapě...

Pracovní týden začal pro závodníky 44. ročníku Dakaru pěkně zostra. Pořadatelé jim nachystali nejdelší kilometráž v podobě 830 kilometrů z nichž 395 bylo měřených. Šokem pro Martina...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Martin Prokop se i po třetí etapě Dakaru drží v TOP 10

Martin Prokop se i po třetí etapě...

Krátká a rychlá třetí etapa letošního Dakaru obnášela 255 měřených kilometrů v okolí bivaku v Al Qaisumah, když pořadatel musel kvůli zaplavenému maratonskému bivaku v Al Artawiyah změnit...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nikdy není pozdě. Řidič přesedlal na elektromobil v 87 letech, pořídil si Ford Mustang Mach-E

Nikdy není pozdě. Řidič přesedlal na...

Pedro García (87), který celý život jezdil s auty poháněnými spalovacím motorem, dokazuje, že na budoucnost není nikdy pozdě. Rozhodl se totiž přejít na elektrický pohon a pořídil si Mustang...