Automobilový trh západní Evropy prakticky stagnuje, automobilce Volkswagen se přesto jako jedné z mála daří zvyšovat tržní podíl: Zatímco celkový západoevropský trh osobních automobilů se v období leden – říjen 2005 meziročně zvýšil o pouhé tři desetiny procenta na 12 373 349 vozů, Volkswagen ve stejném období prodal 1 247 395 vozů, tedy o 3,4 % více než ve stejném období roku 2004. Tržní podíl značky Volkswagen tak meziročně vzrostl z 9,8 % na 10,1 %, takže Volkswagen si i nadále drží pozici evropské „jedničky“ (která mu patřila i vloni) a zvyšuje svůj náskok před druhou v pořadí značkou Renault na více než 40 000 prodaných osobních vozů.
Samotný říjen byl pro Volkswagen velmi úspěšným měsícem – celkem 130 181 prodaných osobních vozů zajistilo značce Volkswagen na západoevropském trhu podíl 11,8 %, což je nejlepší říjnový výsledek za posledních sedm let!
Na výborných výsledcích automobilky Volkswagen má velkou zásluhu model Golf, nejprodávanější model celé skupiny Volkswagen Group, který před nedávnem překonal hranici 24 milionů vyrobených vozů a dále tak posílil svoji pozici historicky nejprodávanějšího automobilu světa.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií