Záruka je v prvních třech letech bez omezení kilometrů, od čtvrtého roku platí omezení pouze na celkový nájezd maximálně 150 tisíc kilometrů.
Pověřený generální ředitel společnosti KIA MOTORS CZECH Arnošt Barna zdůrazňuje:
„Rozhodnutí zavést sedmiletou tovární záruku na všechny nové vozy prodávané v Evropě a tudíž i v České republice bylo pro značku KIA přelomové. Jestliže před sedmi lety byla stále ještě jedním z hlavních důvodů pro nákup vozu KIA v ČR cena, nyní to již neplatí. Zákazníci si zvykli na skutečnost, že KIA vyrábí kvalitní, bezpečné a nadstandardně vybavené vozy a že si za svými produkty stojí. Z našich interních výzkumů vyplývá, že nejdůležitější důvody pro výběr našich modelů je v současnosti právě kvalita potvrzená délkou trvání záruky a také dynamický design.“
Z průzkumu evropského trhu s ojetými automobily
– který vypracovala pro automobilku KIA společnost EurotaxGlass’s, vyplývá, že sedmiletá záruka, již tři roky od uvedení na trh, zvýšila zůstatkové ceny vozů Kia v průměru o šest procent. Na českém trhu je situace přitom podobná a v případě nejprodávanějšího modelu Kia cee´d ještě lepší. Společnost EurotaxGlass´s uvádí, že jen za poslední tři roky se průměrná zůstatková hodnota modelu cee´d v ČR zvýšila dokonce o 6,4 procentního bodu.
Arnošt Barna dodává:
„Z našich zkušeností vyplývá, že zákazníci se svých vozů KIA zbavují neradi. Pokud obměňují vůz, častěji ten svůj starší model darují příbuzným. Důvodem jsou právě pozitivní zkušenosti se značkou KIA a bezproblémový servis spojený se spolehlivostí našich vozů. Nižší počet ojetých automobilů Kia na trhu a vysoká poptávka po nich potom drží jejich zůstatkové ceny výše než u konkurence.“
Fakt, že po sedmi letech se žádná jiná automobilka neodvážila k podobnému kroku jako KIA
– svědčí o tom, že takto široká garance klade vysoké nároky už na samotný vývoj a konstrukci vozů. „Z pohledu strojírenského výrobku je sedmiletá záruka souměřitelná se zárukou doživotní. Pokud například navrhujete výfukovou soustavu s životností dva nebo čtyři roky, jak je běžné u evropských výrobců, tak můžete přemýšlet o různé povrchové úpravě a tloušťce materiálu. Pokud za ni ručíte sedm let téměř bez jakýchkoli výjimek, musíte zvolit mnohem kvalitnější nerezové materiály a zpracování. To samé platí u jakýchkoli dalších komponentů,“ říká Michal Tolar, technický manažer KIA MOTORS CZECH.
Právě rozsah tovární záruky je přitom něco, co zákazníky dokáže překvapit i po sedmi letech, po které ji automobilka KIA poskytuje:
„Zákazníci k nám často přicházejí se zkušeností s nejrůznějšími variantami prodloužených záruk, které obsahují řadu výjimek a omezení. Automaticky proto počítají s tím, že naše záruka bude podobná. Po prostudování záručních podmínek jsou proto mile překvapeni tím, že jde o plnohodnotnou tovární záruku,“ upozorňuje Arnošt Barna s tím, že záruka se vztahuje také na všechny modely s alternativními pohonnými jednotkami a také na pohonné akumulátory. Nejen privátní, ale především firemní zákazníci proto mají jistotu, že zůstatková hodnota zůstane vysoká i u vozů na alternativní paliva, což je jeden z faktorů, který pomáhá odbourávat rezervovanost zákazníků k modelům s alternativním pohonem. I díky sedmileté záruce se proto KIA chce stát jedním z lídrů českého trhu v oblasti hybridních a elektrických vozidel.
Více informací:
# # #
KIA MOTORS CZECH
– je výhradním dovozcem automobilů značky Kia do České republiky, ve které působí od dubna roku 1994. Za dobu své existence prodala na českém trhu více než 90 000 vozů. Aktuálně prodává na 17 osobních automobilů včetně produktových derivátů. Kia má v České republice 62 autorizovaných prodejních a servisních míst a patří jí 8. místo na trhu. Úzce spolupracuje s Nadací Naše dítě, jejíž aktivity v roce 2014 rozšířila o projekt dárcovské samolepky „Já a Kia pomáháme dětem“, v hodnotě 50 korun za každý nově prodaný vůz. Od zahájení spolupráce v roce 2009 věnovala společnost KIA MOTORS CZECH Nadaci Naše dítě částku dosahující téměř 1,5 milionu korun a podpořila více než 50 projektů a individuálních žádostí na pomoc znevýhodněným a autistickým dětem. Více informací o společnosti KIA MOTORS CZECH naleznete na stránkách www.kia.com
Kia Motors Corporation
– výrobce celosvětově kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem, byla založena v roce 1944 a je nejstarší korejskou automobilkou. Kia vyrábí ročně více než 3 milionu automobilů v 14 výrobních a montážních závodech v 5 zemích světa. Ty jsou následně prodávány prostřednictvím sítě distributorů a dealerů ve 180 zemích celého světa. Kia celosvětově zaměstnává okolo 49 000 zaměstnanců a vykazuje roční obrat téměř 45 miliard USD. Je hlavním partnerem tenisového grandslamového turnaje Australian Open a také oficiálním automobilovým partnerem fotbalové organizace FIFA – řídící orgán FIFA World CupTM. Pro více informací o společnosti Kia Motors a jejích výrobcích, navštivte prosím globální mediální centrum www.kianewscenter.com
KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.
Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií