Autosalon v Brně byl kompletně zrekonstruován podle nejnovějších standardů značky Peugeot.
V jihomoravské metropoli tak vznikl už třetí Blue Box
Celkový počet budov odpovídajících nové identitě značky Peugeot, označovaných jako Blue Box, v České republice narostl na 42, což představuje 76 % prodejních míst značky, přičemž Brno má z tohoto hlediska 100 % pokrytí Blue Boxy.
Nová moderní tvář autosalonu vznikla
– přestavbou stávajících prodejních prostor ve Vídeňské ulici v Brně. Změna přinesla i nový obchodní název společnosti: PEUGEOT CENTRUM BRNO JIH.
„Nový showroom se otevírá právě včas, těsně před zahájením akce „7 dní Peugeot“, tedy v období, které je pro nás z obchodního hlediska strategické. Moderní prostory jsou koncipovány tak, aby se v nich klienti cítili opravdu příjemně. Na takovou reprezentaci značky Peugeot můžeme být určitě hrdi,“ okomentoval nový autosalon Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v ČR.
Společnost RM SERVIS vznikla v roce 1993 jakožto první prodejce vozů Peugeot v Brně
Na konci roku 1996 ji zastřešilo zastoupení značky Peugeot v ČR. Z hlediska objemů prodeje patří mezi nejvýznamnější koncese Peugeot. Od vzniku zastoupení značky v ČR koncesionář RM SERVIS prodal takřka 9 000 vozů.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.
Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.