Trať Italské Rallye 28. dubna až 1. května 2005

Délka rallye 1192 km, z toho je 350 km měřených, rozdělených do 17 RZ.

Organizátoři vyslyšeli kritiku RZ z roku 2004 a ponechali z původních tratí pouze 23%. Rallye je koncentrována stejně jako loni kolem města Olbia, cca 30 km jižně od Porto Cervo. Servisní zóna a tiskové středisko (Molo Brin) se tento rok nachází naproti Archeologickému muzeu (Isolotto Peddone).


Slavnostní start (čtvrtek ve 20 h) a cíl (neděle 14 h 30) se odehrají v Porto Rotondo.

  • Seznamovací jízdy jsou naplánovány na úterý 26.4. (8 h/19 h) a středu 27.4. (8 h/19 h).
  • Shakedown (čtvrtek, 28.4., od 8 do 11 h) o délce 4,31 km se jede v La Crucitta, Sant’Antonio di Gallura (cca 30 km západně od servisní zóny v Olbia).
  • 1. Etapa – Pátek, 29.4., Olbia/Olbia : 437,70 km z toho 139,70 měřených (2 x 3 RZ). Start z Olbia/Molo Brin (servisná zóna) v 8 h. RZ1 ‘Terranova’ (29,82 km) – RZ2 ‘Crastazza’ (21,46 km) – RZ3 ‘Mamone’ (18,57 km) – Přeskupení v Olbia (12 h 41/20 min) – Servis A (13 h 01/30 min) – RZ4 ‘Terranova’ – RZ5 ‘Crastazza’ – RZ6 ‘Mamone’ – Servis B (18 h 12/flexi-servis 45 min). Příjezd do « parc fermé » v Olbia do 21 h 30.
  • 2. Etapa – Sobota, 30.4., Olbia/Olbia : 443,72 km z toho 144,01 měřených (5 RZ). Start z Olbia v 8 h. Servis C (8 h/10 min) – RZ7 ‘Loelle’ (30,73 km) – RZ8 ‘Tandaló’ (38,77 km) – Přeskupení v Olbia (12 h 29/20 min) – Servis D (12 h 49/30 min) – RZ9 ‘Lovia Avra’ (5,01 km) – RZ10 ‘Loelle’ – RZ11 ‘Tandaló’ – Servis E (18 h 42/flexi-servis 45 min) – Příjezd do « parc fermé » v Olbia do 22 h.
  • 3. Etapa – Neděle, 1.5., Olbia/Porto Rotondo : 310,86 km z toho 66,32 měřených (2 x 3 RZ). Start z Olbia v 6 h 30. Servis F (6 h 30/10 min) – RZ12 ‘S. Giacomo’ (12,70 km) – RZ13 ‘S. Bachisio’ (9,41 km) – RZ14 ‘Bortigiadas’ (11,05 km) – Přeskupení v Tempio Pausania (9 h 59/10 min) – RZ15 ‘S. Bachisio’ – RZ16 ‘Bortigiadas’ – RZ17 ‘S. Giacomo’ – Servis G (13 h 34/20 min) – Příjezd do Porto Rotondo od 14 h 30.

Pneumatiky : stejné jako ve Švédsku, je povolen jen jediný vzorek pneu. Týmy musí do 22.4. nahlásit čárové kódy vybraných 50-ti pneu, pilot může pak použít jen 35 z nich.


Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kolo do auta nepatří aneb jak si nepokazit cyklovýlet/hqdefault.jpg">

Kolo do auta nepatří aneb jak si...

Pokud jste až dosud převáželi kolo uvnitř auta, je dobré vědět, že to není jen složitější než použití nosiče, ale i méně bezpečné. Naučte se proto kolo převážet chytře a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jaké auto si teď koupit kvůli emisím? Hybridy nebo plug-iny jsou u osobních vozů jistota

Jaké auto si teď koupit kvůli emisím?...

Jak se rozhodnout pro správný typ pohonu? Pro každého uživatele je dobré něco jiného. Pro osobní vozy jsou dnes ideální hybridy nebo plug-in hybridy, říká produktový manažer Toyota Václav...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Za 40 sekund zjistíte, jak se vyrábí nová CUPRA Formentorhttp://www.youtube.com/watch?v=pV2BkrWPMhY/hqdefault.jpg">

Za 40 sekund zjistíte, jak se vyrábí...

Na montážní lince výrobního závodu Martorell se něco změnilo: Poprvé se na ní objevují nové světlomety Matrix LED s charakteristickým světelným designem, který připomíná oči s motivem...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Co dělat po dopravní nehodě/hqdefault.jpg">

Co dělat po dopravní nehodě

Abyste jakoukoli dopravní nehodu mohli řešit s klidnou hlavou, je dobré vědět, jak v takových chvílích správně postupovat, případně kdy je nutné volat policii a jak správně komunikovat...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Naváže Štajf ve Španělsku na domácí úspěch?

Naváže Štajf ve Španělsku na domácí...

Evropský šampionát automobilových soutěží historických vozů se z České republiky přestěhuje o nadcházejícím víkendu do slunného Španělska. V jubilejním 15. ročníku Historic Rally of...