Nová identita značky Toyota

Kovově stříbrný symbol nahrazuje dosavadní červené logo firmy.

Nový symbol odráží postavení společnosti Toyota na trhu a její špičkovou modelovou nabídku. Nový symbol přináší prodejcům Toyoty po celé Evropě svěží, stylovou a vysoce kvalitní image. Tříletý program zavedení nového symbolu zahrnuje zhruba 3000 prodejců.

Nová identita značky Toyota
Nová identita značky Toyota


Nová identita značky bude během příštích tří let zavedena u všech prodejců Toyoty po celé Evropě (týká se to 3000 prodejních a servisních míst). Program bude zahájen v dubnu 2005. Kompletní změna v označení dealerství bude dokončena v roce 2007, kdy firma Toyota slaví 70. výročí své existence.


Základ nové identity značky vychází z trojrozměrné interpretace klasického symbolu Toyoty, tří propojených elips, který v kovově stříbrném provedení odráží vizuální soulad koncesionářských prodejen s označením vozů Toyota a současnou pozicí značky na trhu.


Cílem nového programu změny identity značky u dealerů je zvýšit povědomí zákazníků o firmě Toyota. Nový symbol současně představuje svěží, stylovou a vysoce kvalitní image Toyoty a jejího výrobního profilu.


„Tři elipsy“ Toyoty jsou celosvětovým symbolem těsného vztahu Toyoty k zákazníkům. Tento symbol byl vytvořen v roce 1989. Dvě středové elipsy se proplétají v pravých úhlech, tak aby vyjadřovaly spolehlivost ve vztahu Toyoty k zákazníkům, zatímco jejich tvar symbolizuje počáteční písmeno samotného označení firmy. Prostor v pozadí představuje globální rozmach technologií firmy Toyota a neomezený potenciál automobilky pro budoucnost.


Nový symbol, již potřetí upravený od roku 1963, kdy se Toyota poprvé etablovala na evropském kontinentu, se dočkal velkého uznání na nedávném celoevropském shromáždění koncesionářů značky Toyota.

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

Kontakt:
ARAVER CZ s.r.o.
Na Zerzavici 1946, 686 01 - Uherské Hradiště
572 433 315
dostalek.jiri@araver.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kolo do auta nepatří aneb jak si nepokazit cyklovýlet/hqdefault.jpg">

Kolo do auta nepatří aneb jak si...

Pokud jste až dosud převáželi kolo uvnitř auta, je dobré vědět, že to není jen složitější než použití nosiče, ale i méně bezpečné. Naučte se proto kolo převážet chytře a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jaké auto si teď koupit kvůli emisím? Hybridy nebo plug-iny jsou u osobních vozů jistota

Jaké auto si teď koupit kvůli emisím?...

Jak se rozhodnout pro správný typ pohonu? Pro každého uživatele je dobré něco jiného. Pro osobní vozy jsou dnes ideální hybridy nebo plug-in hybridy, říká produktový manažer Toyota Václav...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Co dělat po dopravní nehodě/hqdefault.jpg">

Co dělat po dopravní nehodě

Abyste jakoukoli dopravní nehodu mohli řešit s klidnou hlavou, je dobré vědět, jak v takových chvílích správně postupovat, případně kdy je nutné volat policii a jak správně komunikovat...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Naváže Štajf ve Španělsku na domácí úspěch?

Naváže Štajf ve Španělsku na domácí...

Evropský šampionát automobilových soutěží historických vozů se z České republiky přestěhuje o nadcházejícím víkendu do slunného Španělska. V jubilejním 15. ročníku Historic Rally of...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jarní tipy na skrytá místa u Prahy s Toyotou Prius

Jarní tipy na skrytá místa u Prahy...

Pokud hledáte cíl pro první jarní výlety, nevynechejte čtyři úžasná místa, která se skrývají nedaleko hlavního města. Vyrazili jsme na ně se zbrusu novou Toyotou Prius s plug-in hybridním...