Naprosto ojedinělou akci pro podporu prodeje připravil pro tuzemské zákazníky importér automobilů Opel společně se svými dealery:
„Pro tuto kampaň, nazvanou „24 hodin Opel“, jsme pro český a slovenský trh připravili asi tisíc vozů všech tříd, přičemž slevy – v závislosti na zvoleném modelu – činí 40 až 300 tisíc korun,“ vysvětluje Roman Šubert, marketingový ředitel společnosti Opel C&S.
„I když nabídka vozů zařazených do kampaně „24 hodin Opel“ je bohatá, přesto je množstevně limitovaná. Zájemci by tedy neměli příliš váhat, tím spíš, že kdo dřív přijde, ten bude samozřejmě mít i větší výběr,“ doporučuje Ivan Růžička, generální ředitel společnosti Opel C&S.
Představitelé společnosti Opel C&S předpokládají, že kampaň „24 hodin Opel“ přitáhne do dealerství Opel spoustu koupěchtivých zákazníků, protože tak výhodné nabídky se nebudou opakovat. Dá se tedy předpokládat, že Opel si tak dále polepší v prodejních statistikách. Za první dva měsíce tohoto roku Opel v ČR a SR prodal 1487 osobních a lehkých užitkových vozů, což znamená oproti stejnému loňského roku nárůst o 26 %.
„Naplno se rozjíždějí prodeje Aster, máme lákavé nabídky na modely Vectra a Corsa, zákazníci reagují na akční kampaň „Úžasňácké modely Opel“…,“ vypočítává důvody rostoucích prodejů Roman Šubert. „A protože letos čekáme několik velmi zajímavých přírůstků, například sportovně laděnou Astru GTC nebo atraktivní kupé-kabriolet Tigra TwinTop, jsme přesvědčeni, že naše prodeje porostou i v dalším období.“
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů