Nicméně Maserati bude dále spolupracovat i s Ferrari – především po stránce industriální, technické, motorické a prodejní sítě – což pomáhá revitalizovat značku.
“Jedná se o značný krok vpřed jak pro Maserati, tak i pro Alfu Romeo. Synergie mezi těmito dvěma značkami přinese výhody oběma a umožní nám posílit naše portfolio na trhu sportovních vozů”, řekl Luca Cordero di Montezemolo, President Fiatu a Ferrari. “Maserati je nyní ve výrazném bodě svého vývoje. V roce 2004 se podařilo zvýšit prodej na 4 600 vozů a obdrželo obzvláště pozitivní mezinárodní ohlas s modelem Quattroporte”.
“Tento posun je důležitý pro budoucí rozvoj Alfy Romeo”, řekl Sergio Marchionne, výkonný ředitel Fiatu. “Věříme, že jako součást opětovného představení Fiatu Auto potřebujeme věnovat velkou pozornost odlišnosti našich značek. Díky technické a komerční spolupráci s Maserati má Alfa Romeo stimul k opětovnému etablování se jako uchazeč o vedoucí post ve svém segmentu a rozšířit svou pozici na mezinárodních trzích – stejně jako Maserati.”
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií