Akce Peugeot Emotion Day 2016 skončila stejně jako loni i letos s úspěchem.
Od 4. května do 26. června probíhala v ČR prezentační akce pro veřejnost nazvaná Peugeot Emotion Day
Její návštěvníci si na 37 různých lokacích mohli prohlédnout a vyzkoušet novinky značky Peugeot. Po všech 41 testovacích dnů byla flotila vozů silně vytížená. Na každý den totiž připadlo v průměru 121 testovacích jízd, což znamená průměrnou denní vytíženost 67%. Nejrušněji bylo v Plzni, kde se za jediný den zrealizovalo 201 jízd. Konečný počet testovacích jízd za letošní Peugeot Emotion Day dosáhl pěti tisíc.
Málokdo z návštěvníků odolal nejsilnějšímu vozu modelové řady Peugeotu 308 GTi
– jenž se dle očekávání stal nejžádanějším testovacím modelem. Pozadu ovšem nezůstaly ani ostatní vozy, jako např. Peugeot 508, 508 RXH nebo 308 SW. Každý z nich zákazníci otestovali téměř 500krát. Mnoho potenciálních zákazníků vyzkoušelo také rodinné vozy – Peugeot 5008, Partner Tepee aj. Tyto modely byly v rámci Peugeot Emotion Day podpořeny akční nabídkou, což přineslo nárůst objednávek: Peugeot Partner Tepee o 11%, 308 SW o 10 % a Peugeot 5008 o 6 %.
Největší hvězdou roadshow ovšem byl nový Peugeot 2008
Bestseller modelové řady Peugeot v ČR nepřestává zákazníky přitahovat. Celosvětově se ho prodalo už 632 000 vozů a na mnoha evropských trzích dlouhodobě vládne segmentu malých SUV. Na málokterém z trhů však zaznamenává tak výrazný úspěch jako v ČR. Model, který u nás v roce 2015 rekordně rostl, letos ve svém strmém růstu pokračuje. Za dva poslední měsíce si připsal dalších 576 objednávek, což je o 131 % více než v roce 2015.
Dalším pozitivním efektem Peugeot Emotion Day je zvýšení návštěv webových stránek značky Peugeot. Doména www.peugeotemotionday.cz letos zaznamenala 34 000 návštěv, přičemž téměř 2000 návštěvníků se na stránkách zaregistrovalo.
Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v ČR prohlásil:
„Letošní akce Peugeot Emotion Day nás svými výsledky opět nezklamala, a to zejména co se týče počtu objednávek. Za květen a červen jsme uzavřeli více než 1600 nových objednávek osobních vozů, což představuje nárůst o 13,5% ve srovnání s rokem 2015. Také naši koncesionáři mají důvody ke spokojenosti. Přibyly jim nové kontakty a obchodní příležitosti a pochvalovali si také velmi slibné reakce potenciálních zákazníků na naše novinky.“
O značce Peugeot
Stimulující řízení na vysoké úrovni, elegantní design, nekompromisní kvalita – to vše jsou vlastnosti ztělesňující závazek značky vůči zákazníkům, které přispívají k emocím, jež každý vůz Peugeot probouzí. Značka Peugeot je s 10 000 prodejními místy zastoupená ve 160 zemích světa, v roce 2015 stouply celosvětové prodeje jejích vozů o 4,6 % na 1 710 000 kusů. Peugeot v sobě spojuje hledání dokonalosti, perfektní vzhled a intenzivní emoce a usiluje o to, být špičkovou globální značkou. Výrobu automobilů značka zahájila v roce 1889 a tento rok své úspěchy obohatila o vítězství* vozu 2008 DKR na Dakarské rallye.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií