Podle nedávného průzkumu agentury STEM/Mark chtějí zákazníci showroomů rychlejší dodací lhůty vozů z výroby a širší portfolio automobilů skladem.
Společnost Auto Palace nabízí nejen profesionální, ale i spolehlivý servis, jež tyto parametry splňuje již nyní
– V rámci svého portfolia usnadňuje zákazníkům nákup vozů na maximum. Společnost Auto Palace si v rámci zlepšování svých služeb zákazníkům nechala v průběhu května zpracovat exkluzivní průzkum od společnosti STEM/Mark, jež má vést k lepšímu porozumnění přání a požadavků potenciálních zákazníků dealerské sítě Auto Palace. Průzkum pro Auto Palace byl zrealizován prostřednictvím internetového dotazníku (CAWI) na vzorku 205 lidí, kteří si v posledních 5 letech zakoupili nový vůz.
První příčky průzkumu obsadily faktory
– jež jsou přednímu automobilovému dealerovi dlouhodobě známy, a to dlouhá čekací lhůta na dodání vozu (37 %), omezené skladové zásoby (31 %) a vyřizování formalit (27 %). Protože dealerství nedokáže přímo ovlivnit dodací lhůtu vozu, Auto Palace řeší tento problém navyšováním skladových zásob, aby dokázal uspokojit skupinu alespoň těch zákazníků, kteří si při nákupu nechtějí vůz nakonfigurovat sami. Jen v tuto chvíli disponuje celkovým počtem 630 nových vozů, které může nabídnout k okamžitému prodeji.
Z hlediska třetího prvku, vyřizování formalit, se Auto Palace snaží pomoci v co největší míře zákazníkům s registrací nového vozu, výběrem pojištění nebo doporučením a orientací se ve všech variantách financování. Všech 65 prodejců společnosti prochází pravidelně za 3 měsíce školeními, kde se seznamují s novými produkty finančních a pojišťovacích společností, aby při jednání mohli svým klientům podat co nejpřesnější informace.
Ralph Howie, generální ředitel Auto Palace pro Českou a Slovenskou republiku říká:
„Jsme přední dealer hned 8 automobilových značek, tudíž chceme vědět, jak naše služby zlepšovat. Proto jsme ve spolupráci s agenturou STEM/Mark zrealizovali průzkum, který by nám více pomohl přizpůsobovat se přáním a požadavkům zákazníků. Z výsledků vyplynulo, že Auto Palace již nyní dokáže eliminovat 2 ze 3 prvků, které zákazníkům nákup automobilu znekomfortňují, což je velmi pozitivní a já věřím, že potenciální zájemci o nový vůz tento fakt zohlední i při výběru budoucího partnera při pořizování vozu.“
***
Auto Palace Group
– je součástí nizozemské skupiny AutoBinck založené v roce 1907 v Haagu – jedné z nejstarších automobilových společností na světě. Je zároveň jedním z největších nizozemských investorů v ČR. Hodnota investic za dobu působení v ČR se odhaduje na 1,6 mld. Kč na Slovensku pak 19 mil. EUR. Skupina v současnosti působí v 8 zemích Evropy – v Holandsku, České republice, Slovensku, Belgii, Maďarsku, Polsku, Rumunsku a Slovinsku. V roce 2015 dosáhla skupina AutoBinck obratu přes 1 mld. EUR. V současnosti je rozdělena do 4 divizí: 1) Retail a distribuce vozidel, 2) Leasing a financování (Business Lease), 3) Distribuce náhradních dílů, 4) Smart mobility.
Skupina Auto Palace zahájila svou činnost na našem území v roce 1991
– jako importér a prodejce automobilů značky Mazda a dnes patří mezi tři nejvýznamnější automobilové dealery na trhu. Za 25 let působení na českém a slovenském trhu skupina prodala 111 461 vozů. Svým zákazníkům nabízí ve svých třech prodejních centrech v Praze a jednom v Brně, prodej automobilů celkem osmi značek – Ford, Mitsubishi, Mazda, Hyundai, Škoda, Opel, Volvo a Peugeot. Zároveň vlastní dvě pobočky v Bratislavě na Slovensku, kde je prodej a servis zaměřen na vozy značek BMW, Mazda, MINI a Mitsubishi. V ČR je Auto Palace momentálně dealerem číslo jedna v prodejích vozů Mazda, Ford a Mitsubishi.
Auto Palace nabízí širokou škálu služeb na každé pobočce
Pod jednou střechou zde zákazníci naleznou zázemí pro výběr a servis nových vozů, prodej a nákup ojetin (AutoPoint), servisní zázemí, karosárnu, prodej náhradních dílů, e-shop náhradních dílů a autopůjčovnu (RentPoint). V dubnu 2016 rozšířila společnost svoji činnosti i o prodej luxusních ojetin – AutoPoint Premium. Součástí všech prodejních center jsou autorizovaná servisní střediska vybavená nejmodernější opravárenskou a diagnostickou technologií. Auto Palace je rovněž ekologicky velmi zodpovědná, proto podporuje prodej elektromobilů a vlastní i dvě nabíjecí stanice.