Úspěšné vzkříšení značky přineslo Mototechně ocenění v soutěži 100 obdivovaných firem České republiky

Společnost AAA AUTO v roce 2012 vzkřísila dříve úspěšnou značku Mototechna.

1mototechna902

Značka Mototechna prodává zánovní vozy, které mají parametry vozů nových

– ve většině případů záruku od výrobce a cenu nižší až o 40 % oproti vozům novým. Za dobu své existence prodala Mototechna již téměř 20 000 vozů v České republice a více než 4 200 na Slovensku. Ocenění za úspěšné obnovení značky v rámci soutěže 100 obdivovaných firem České republiky je tak jen pomyslnou třešinkou na dortu.

Příběh Mototechny začíná na počátku 50. let, kdy došlo k založení společnosti národního podniku Mototechna. Jednalo se o obchodní organizaci s orientací na maloobchodní prodej, která postupně rozšiřovala svou nabídku a využívala nejmodernější technologie.

Současná Mototechna, která je jednou z prodejních značek skupiny AAA AUTO

– prošla zásadní obnovou, než se v roce 2012 znovu vrátila na český a slovenský trh. Je moderní společností, která svou nabídkou uspokojí nejnáročnější zákazníky. Specializuje se především na prodej kvalitních, minimálně užívaných vozů, jejichž nákupem lze výrazně ušetřit. Dnešní výběr značek a modelů je v Mototechně doslova neomezený, navíc bez čekacích lhůt.

V dubnu 2014 se zrodila nová značka Mototechna Premium

Její vznik si vyžádal trvale narůstající zájem o exkluzivní vozy. Pod tímto označením prodává společnost AAA AUTO vozy prémiových a exkluzivních značek s prodejní cenou přibližně od 500 tisíc korun výš, která je však stále o 20–40 % nižší oproti ceně nových vozů.

Mototechna se také postupně stala největším prodejcem takzvaných půlročních vozů

– tedy téměř nových automobilů s minimálním nájezdem. Nejčastějšími zákazníky jsou u těchto vozů firmy a podnikatelé, mnoho aut z nabídky také Mototechna prodává na export do řady zemí západní části Evropské unie.

Novodobá Mototechna má za cíl poskytnout motoristům kompletní servis

Při nákupu vozu mohou využít výhodné finanční služby, získat užitečnou kartu Mototechna MasterCard, ale také auto na místě pojistit. Připraven je kvalitní záruční a pozáruční servis, zahrnující i pneuservis a moderní lakovnu. Veškeré záležitosti spojené s provozem auta je tak možné řešit pohodlně na jednom místě.

Za dobu své existence prodala Mototechna téměř 20 000 vozů v České republice

– a více než 4 200 na Slovensku. Roční prodeje jsou ve srovnání s prvním rokem dvojnásobné. Každým rokem stoupá také průměrná cena prodaných vozů. Letos to je u nás již o 3,9 % více, než v roce 2015 a o 23,1 % více, než v prvním roce působení. Nejdražším prodaným vozem v loňském roce byl exkluzivní elektromobil Tesla model S za 3,5 miliónu korun.

Více na:

www.mototechna.cz

www.aaaauto.cz

 

 

 

 

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Lexus LBX a inovovaný UX se představují v národní premiéře

Nový Lexus LBX a inovovaný UX se...

Zbrusu nové SUV značky Lexus pod označením LBX a inovovaný model UX se zcela novým hybridním pohonem se v národní premiéře představily v luxusním prostředí resortu Chateau Mcely. Hlavní...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon

Nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon

Značka s rolí nekonvenčního vyzývatele odhalila nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon, které navážou na úspěchy svých předchůdců modernizovaným designem a mnoha vylepšeními. Nová CUPRA...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jarní tipy na skrytá místa u Prahy s Toyotou Prius

Jarní tipy na skrytá místa u Prahy...

Pokud hledáte cíl pro první jarní výlety, nevynechejte čtyři úžasná místa, která se skrývají nedaleko hlavního města. Vyrazili jsme na ně se zbrusu novou Toyotou Prius s plug-in hybridním...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Range Rover Electric: Testován tak, aby byl lídrem

Range Rover Electric: Testován tak, aby...

Cíl je, aby se Range Rover Electric stal lídrem v oblasti elektrického pohonu, kultivovanosti a luxusního cestování. První prototypy se vydaly do několika lokalit s nejnáročnějšími podmínkami...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Výjimečné partnerství: Závodní tým formule 1 se bude nově jmenovat Scuderia Ferrari HP

Výjimečné partnerství: Závodní tým...

Globální spolupráce dvou předních značek HP a Ferrari zahrnuje společný závazek k inovacím, výkonu a důvěře. Logo HP se na formulích objeví již v nadcházejícím závodě F1 v Miami....