Majitelé vozů Hyundai ve Spojených státech amerických jsou podle studie Customer Retention Study 2004 vypracované firmou J.D. Power and Associates čtvrtí nejvíce loajální zákazníci. Hyundai byl předstižen třetím Chevroletem, značkou Lexus na druhém místě a vítězem, firmou Toyota.
Studie říká, že 57,6% majitelů vozů Hyundai byli se svým nákupem spokojeni a hodlali v budoucnu koupit vůz stejné značky. Toto je značné zlepšení v porovnání s výsledky úvodní studie z minulého roku, kde se Hyundai umístil na sedmém místě s 54,3% majitelů vozů Hyundai.
“Je to pro firmu Hyundai mnohem více než jen obrovská hodnota: Hyundai v současnosti značí kvalitu světové třídy. Stále více lidí slyší o spolehlivosti našich výrobků a zpráva o naší kvalitě se dostává více a více do podvědomí. Nejenže jsme schopni úspěšně získat nové zákazníky, ale stále více jich také dokážeme u této značky udržet. Je to skvělá zpráva a další důkaz, že se naše snaha o zvýšení kvality vyplácí,“ řekl prezident firmy Hyundai Motor Co. Choi Jae-Kook.
Studie provedená firmou J.D. Power je založena na odpovědích 171 000 majitelů nebo nájemců nových vozů. Z tohoto počtu jich 103 088 vyměnilo předchozí vozidlo, které bylo původně koupeno nové. Studie měří schopnost značek udržet zákazníky, kteří chtějí koupit nové vozidlo.
Informace o firmě J.D. Power and Associates
J.D. Power and Associates má sídlo ve Westlake Village ve státě Kalifornie. Firma má certifikát ISO 9001 a zabývá se službami globálního marketingu. Firma pracuje v klíčových obchodních oborech včetně průzkumu trhu, předpovědí, konzultačních služeb a vzdělávání.
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů