Loajalita zákazníků posunula značku Hyundai na vynikající 4. místo v rámci provedené studie J.D.Power za rok 2004

Tento výsledek značí zlepšení proti sedmému místu v roce 2003

Majitelé vozů Hyundai ve Spojených státech amerických jsou podle studie Customer Retention Study 2004 vypracované firmou J.D. Power and Associates čtvrtí nejvíce loajální zákazníci. Hyundai byl předstižen třetím Chevroletem, značkou Lexus na druhém místě a vítězem, firmou Toyota.


Studie říká, že 57,6% majitelů vozů Hyundai byli se svým nákupem spokojeni a hodlali v budoucnu koupit vůz stejné značky. Toto je značné zlepšení v porovnání s výsledky úvodní studie z minulého roku, kde se Hyundai umístil na sedmém místě s 54,3% majitelů vozů Hyundai.


“Je to pro firmu Hyundai mnohem více než jen obrovská hodnota: Hyundai v současnosti značí kvalitu světové třídy. Stále více lidí slyší o spolehlivosti našich výrobků a zpráva o naší kvalitě se dostává více a více do podvědomí. Nejenže jsme schopni úspěšně získat nové zákazníky, ale stále více jich také dokážeme u této značky udržet. Je to skvělá zpráva a další důkaz, že se naše snaha o zvýšení kvality vyplácí,“ řekl prezident firmy Hyundai Motor Co. Choi Jae-Kook.


Studie provedená firmou J.D. Power je založena na odpovědích 171 000 majitelů nebo nájemců nových vozů. Z tohoto počtu jich 103 088 vyměnilo předchozí vozidlo, které bylo původně koupeno nové. Studie měří schopnost značek udržet zákazníky, kteří chtějí koupit nové vozidlo.

Informace o firmě J.D. Power and Associates


J.D. Power and Associates má sídlo ve Westlake Village ve státě Kalifornie. Firma má certifikát ISO 9001 a zabývá se službami globálního marketingu. Firma pracuje v klíčových obchodních oborech včetně průzkumu trhu, předpovědí, konzultačních služeb a vzdělávání.

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai N odhaluje dva výzkumné koncepty představující vizi v éře elektrifikace

Hyundai N odhaluje dva výzkumné koncepty...

První plně elektrický vysokovýkonný model IONIQ 5 N bude představen v roce 2023 Nyní značka Hyundai představuje v premiéře dva vysokovýkonné koncepční vozy — RN22e a N Vision 74 RN22e...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Elektrifikovaný Streamliner Hyundai IONIQ 6 se představuje s prodlouženým dojezdem a inovativním interiérem

Elektrifikovaný Streamliner Hyundai IONIQ...

Nový elektromobil značky Hyundai nabídne zákazníkům výjimečný prostor k cestování Sada akumulátorů o kapacitě 77,4 kWh umožní spolu s aerodynamicky tvarovanou siluetou dojezd na jedno nabití...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai Motor, Steven Gerrard a BTS při Mistrovství světa ve fotbale vyzývají k trvalé udržitelnosti

Hyundai Motor, Steven Gerrard a BTS při...

Hyundai Motor spouští pod názvem „Goal of the Century“ novou globální kampaň na podporu trvalé udržitelnosti Fotbalová legenda Steven Gerrard a globální popová senzace BTS vystupují v...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai IONIQ 5 získal britské ocenění „UK Car of the Year 2022“

Hyundai IONIQ 5 získal britské ocenění...

Revoluční Hyundai IONIQ 5 převzal ve Velké Británii nejvyšší ocenění v anketě „UK Car of the Year Awards“ Elektromobil s dojezdem 481 kilometrů byl také vyhlášen „Nejlepším rodinným...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Elektromobil IONIQ 5 a nový TUCSON vstupují do světa filmu v novince „Spider-Man: Bez domova“

Elektromobil IONIQ 5 a nový TUCSON...

Modely IONIQ 5 a TUCSON budou vystupovat v připravovaném filmu „Spider-Man: Bez domova“, který společnost Sony Pictures uvede do kin 17. prosince Globální marketingová kampaň společnosti...