Rekord z roku 2014 letos padl!
7 akčních dnů letos přineslo 1 530 objednávek nových vozů
– což je nejvíce v historii akce. Celkový počet lednových objednávek značky Peugeot přesáhl 2 000.
Letošní první a zároveň nejvýznamnější akční nabídka roku „7 dní Peugeot“ překonala očekávání, ať už v návštěvnosti, tak v počtu objednaných vozů. Výsledných 1530 objednávek pokořilo dosud nejlepší výsledek akce z roku 2014 o celých 40 %.
Měsíc leden byl pro značku Peugeot úspěšný po všech stránkách
Na francouzském trhu osobních vozů prodal Peugeot nejvíce vozů ze všech značek a Peugeot 208 se stal nejprodávanějším osobním vozem ve Francii. V lednu se značka Peugeot také zapsala do povědomí milionů fanoušků Rallye Dakar po celém světě, když Stéphane Peterhansel s vozem Peugeot 2008 DKR zajistil značce Peugeot vítězství.
A vozy s označením 208 a 2008
– zahrály nejdůležitější roli i v České republice v 54 prodejních místech značky Peugeot, kde od 18. do 24. ledna probíhala akce „7 dní Peugeot“. Crossover 2008, který v loňském roce zdvojnásobil prodeje předcházejícího roku, dokázal, že zájem o něj nepolevuje. Připsal si 465 nových objednávek a stal se nejžádanějším modelem letošní akce. Druhým v pořadí byl faceliftem posílený Peugeot 208 s 375 objednávkami. Těšně za ním následoval Peugeot 308 s 358 objednávkami.
„V lednu jsme uzavřeli rekordních 2034 objednávek, a nový rok jsme tak zahájili opravdu vynikajícím tempem. To je pro nás i celou naši síť výborným impulsem, který zároveň dodá dynamiku následujícím prodejním měsícům,“ prohlásil Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v ČR.
PEUGEOT
Stimulující řízení na vysoké úrovni, elegantní design, nekompromisní kvalita – to vše jsou vlastnosti ztělesňující závazek značky vůči zákazníkům. Tyto charakteristiky přispívají k emocím, jež každý vůz Peugeot probouzí.
Značka Peugeot je s 10 000 prodejními místy zastoupená ve 160 zemích světa. V roce 2015 stouply celosvětové prodeje jejích vozů o 4,6 % na 1 710 000 kusů. Peugeot v sobě spojuje hledání dokonalosti, perfektní design a intenzivní emoce a usiluje o to, být celosvětově vrcholnou mainstreamovou značkou.
Svou historii, kterou značka zahájila v roce 1889, tento rok obohatila o vítězství* vozu 2008 DKR na Rallye Dakar.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Autorizovaný dealer a opravce OPEL
Člen koncernu TUkas