AAA AUTO pokračuje v mezinárodní expanzi, otevírá již druhou pobočku v polské Varšavě

Včera otevřelo AAA AUTO svou druhou pobočku ve Varšavě, aktuálně třetí v Polsku.

Nové autocentrum

– bude sloužit k výkupu ojetých automobilů sídlí v severní části Varšavy na adrese Modlińska 176. V první fázi svého provozu bude nová pobočka ve Varšavě vykupovat přibližně 20 vozů týdně. Ty budou následně rozváženy do autocenter v Piasecznu na jižním okraji města a ve slezských Katovicích, která byla otevřena v loňském roce v rámci návratu společnosti na polský trh.

„Otevíráme naši druhou pobočku ve Varšavě, abychom uspokojili potřeby našich zákazníků ze severní části města a usnadnili jim tím prodej jejich vozu či nákup nového. Od dnešního dne nebudou muset ztrácet drahocenný čas cestováním na naší hlavní polskou pobočku v Piasecznu na jižním okraji města. Navíc v případě, že si klient vybere jakýkoliv automobil z tamní nabídky 500 vozů, doručíme mu jej na varšavskou pobočku,“ říká Przemysław Vonau, regionální ředitel AAA AUTO pro Polsko a člen představenstva skupiny AAA AUTO.

Spuštění nové pobočky ve Varšavě předcházelo rozšíření prodejních míst

– o katovickou pobočku v prosinci roku 2015. Ta se rozkládá na ploše 2800 m² a v případě potřeby může být rozšířena až na 2 ha, kde najde prostor téměř 1000 vozidel. V dubnu 2015 otevřelo AAA AUTO nový showroom s ojetými vozy v Piasecznu nedaleko Varšavy. V současné době je zde k dispozici 500 vozů a o kompletní služby spojené s provozem pobočky se denně stará 70 zaměstnanců. Pobočka v Piasecznu by měla brzy dosáhnout objemu 300 – 350 prodaných vozů měsíčně.

Další pobočky budou s největší pravděpodobností otevřeny v Poznani, Vratislavi a Bydhošťi

Do každé z nich chce společnost investovat přibližně 2 miliony EUR. Posílení expanze v Polsku přišlo po prodeji AAA AUTO polsko-britskému investičnímu fondu soukromého kapitálu Abris Capital Partners, který jí určil jako svou hlavní prioritu pro další rozvoj společnosti.

Podle kontinuálního sledování trhu, které AAA AUTO provádí

– kombinací analýzy všech dostupných inzertních auto serverů, konkurence a vlastních výkupních a prodejních dat, bylo v roce 2015 na trhu v Polsku inzerováno 2,5 milionu nabídek ojetých vozů, tedy dvaapůlkrát více než v České republice. Průměrná cena ojetiny byla 21 172 PLN, průměrný nájezd 169 026 km. Stáří ojetin v nabídce se pohybuje okolo 11,9 let.

AAA AUTO v současné době v rámci mezinárodní expanze

– plánuje otevírání dalších poboček i v Maďarsku. V České republice a na Slovensku probíhá modernizace a rozšiřování stávajících autocenter. Naposledy byla koncem listopadu 2015 rozšířena pobočka v Plzni, která nabídne až 350 ojetých vozů.

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Lexus LBX a inovovaný UX se představují v národní premiéře

Nový Lexus LBX a inovovaný UX se...

Zbrusu nové SUV značky Lexus pod označením LBX a inovovaný model UX se zcela novým hybridním pohonem se v národní premiéře představily v luxusním prostředí resortu Chateau Mcely. Hlavní...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon

Nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon

Značka s rolí nekonvenčního vyzývatele odhalila nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon, které navážou na úspěchy svých předchůdců modernizovaným designem a mnoha vylepšeními. Nová CUPRA...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jarní tipy na skrytá místa u Prahy s Toyotou Prius

Jarní tipy na skrytá místa u Prahy...

Pokud hledáte cíl pro první jarní výlety, nevynechejte čtyři úžasná místa, která se skrývají nedaleko hlavního města. Vyrazili jsme na ně se zbrusu novou Toyotou Prius s plug-in hybridním...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Range Rover Electric: Testován tak, aby byl lídrem

Range Rover Electric: Testován tak, aby...

Cíl je, aby se Range Rover Electric stal lídrem v oblasti elektrického pohonu, kultivovanosti a luxusního cestování. První prototypy se vydaly do několika lokalit s nejnáročnějšími podmínkami...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Výjimečné partnerství: Závodní tým formule 1 se bude nově jmenovat Scuderia Ferrari HP

Výjimečné partnerství: Závodní tým...

Globální spolupráce dvou předních značek HP a Ferrari zahrnuje společný závazek k inovacím, výkonu a důvěře. Logo HP se na formulích objeví již v nadcházejícím závodě F1 v Miami....