Fotografie servisního stanu Michelinu při páteční akci na parkovišti před vchodem do IKEA na Zličíně:


Tak jako v ostatních zemích Evropy i u nás v České republice proběhla již v druhém roce kampaň „Nahustěte své pneumatiky“. V rámci kampaně technici Michelinu kontrolovali řidičům tlak i stav plášťů, provedli dohuštění a poradili motoristům, jak se o pneumatiky mají správně starat.
Letos byly servisní stany Michelinu k dispozici českým motoristům minulý týden – ve čtvrtek 7. a v pátek 8. října od 9 do 18 v Avion Shopping Park na parkovišti před vchodem do IKEA a před Hypermarketem Tesco Letňany. Řada motoristů tuto záslužnou akci Michelinu využila tak jako v loňském roce.
Fotografie servisního stanu Michelinu při páteční akci před Hypermarketem Tesco Letňany:



V loňském roce přinesla akce šokující výsledky: 89 % českých řidičů jezdí s podhuštěnými pneumatikami, přičemž ve třech čtvrtinách případů byl rozdíl mezi stanovenou a naměřenou hodnotou více než 0,5 baru, což je považováno za kritickou, velmi nebezpečnou hodnotu. Podobné údaje byly zjištěny i na Slovensku a v Maďarsku.
Statistické výsledky z letošní kampaně u nás vám přineseme ve zvláštním článku ihned po jejich obdržení.