Za prvních pět měsíců letošního roku prodal Hyundai na českém trhu celkem 7 306 vozů a jeho prodeje meziročně vzrostly o 6,4 %
Automobilka tak v reálných prodejích drží postavení silné dvojky českého trhu
– který i přes zdánlivé oživení neroste. Dojem oživení je totiž uměle vytvářen neustále se zvyšujícím počtem registrací vozů, ovšem bez existujících českých zákazníků.
Pozici nejprodávanějšího modelu značky si i nadále drží Hyundai i30 s 2 291 prodanými vozy
V segmentu kompaktních vozů je i30 druhým nejprodávanějším modelem s tržním podílem 11,7 %.
Druhým nejžádanějším modelem z nabídky značky Hyundai je dlouhodobě model ix20
Od ledna do konce dubna letošního roku se pro něj rozhodlo již 2 284 zákazníků. Své kategorii MPV-B s velkým tržním podílem, konkrétně 47,9 % – s přehledem vládne a meziročně jeho prodeje vzrostly o 30,5 %.
Prodejní výsledky značky Hyundai vycházejí z čísel reálných prodejů
– tedy bez takzvaných samoregistrací, jimiž některé konkurenční značky záměrně zkreslují své skutečné prodeje. V reálných prodejích není započtena ani tzv. neprůhledná kategorie, a to z toho důvodu, že v této kategorii nelze jednoznačně identifikovat koncového zákazníka.
Zdroj:
Médea Public Relations, s.r.o.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.