Pětimístný čtyřdveřový sedan Chrysler Sebring má elegantní a dynamický design s výraznou maskou a velkými světlomety i koncovými svítilnami, zvýšenou zádí, s disky kol 16“ s leštěným chromem, vystouplými lemy blatníků, širokými předními i zadními nárazníky a v nich umístěnými mlhovkami.
Velmi dobré jízdní vlastnosti předurčuje velký rozvor 275 cm a široký rozchod kol, vpředu i vzadu shodně 153 cm. Sebring je dlouhý 485 cm, široký 180 cm a vysoký 140 cm. Zavazadlový prostor má objem 455 litrů.
Interiér vozu je prostorný. Sedadla jsou pohodlná, zejména je nutné vyzdvihnout plně dostačující prostor před zadními sedadly. Palubní deska a rozmístění všech sdělovačů a ovládačů je provedeno důsledně podle všech ergonomických zásad. Osvětlení sdělovačů s bílým podkladem je příjemné a údaje na nich jsou velmi dobře čitelné.
Celohliníkový benzinový šestiválec 2.7 DOHC se čtyřventilovým rozvodem pohání přední kola. Dosahuje maximální výkon 149 kW (203 k) při 5900 ot/min a točivý moment 262 Nm při 4300 otáčkách za minutu. Motor díky variabilní délce sání má příznivý průběh točivého momentu už od nižších otáček. Motor bez prodlevy a ochotně akceleruje. Automatická převodovka Autostick je čtyřstupňová s možností sekvenčního řazení řidičem, při kterém při nadměrných otáčkách motoru elektronika sama přeřadí na vyšší rychlostní stupeň. Automatické řazení je plynulé, bez rázů. Sebringu by jistě prospěla pěti nebo dokonce šestistupňová automatická převodovka. Konstrukce podvozku s komfortním pérováním mně umožňovala projíždět ostré zatáčky vyššími rychlostmi bez nadměrného naklánění, při dobrém držení stopy a pocitu bezpečnosti. K tomu významně přispívá brzdový systém s protiblokovacím zařízením ABS Plus spojující funkce klasického ABS, elektronického rozdělení brzdné síly EBD a dynamického systému jízdní stability. Systém ABS Plus je vyspělou softwarovou nadstavbou klasického protiblokovacího zařízení, pracuje za všech podmínek a spolu s EBD podle zrychlení vozidla okolo svislé osy individuálně rozděluje brzdný účinek na jednotlivá kola. Motor i podvozek jsou velmi dobře odhlučněny. Během testu jsem docílil kombinovanou spotřebu ve výši 9,8 l na 100 km, což je o 0,4 l méně než uvádí výrobce, jezdil jsem však většinou sám a bez zavazadel. Výrobce uvádí maximální rychlost 216 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h za 9,5 sekund.
Bohatá výbava LX Chrysleru Sebring zahrnuje mimo již uvedené progresivní posilovač řízení, sedadlo řidiče elektricky ovládané, airbagy řidiče a spolujezdce, boční airbagy vpředu i vzadu, klimatizaci, palubní počítač, samočinnou převodovku AutoStick, kožené čalounění, zadní sklopné opěradlo sedadel dělené v poměru 60:40, elektrické ovládání všech bočních oken, tempomat, elektricky ovládané střešní okno, rádio s CD měničem na 6 CD a dále obsahuje řadu položek výbavy, která je u luxusně vybavených vozů samozřejmostí.
Chrysler Sebring LX 2.7 V6 je dodáván pouze s automatickou převodovkou a pouze ve vyšší výbavě LX, jeho cena je 895 000 Kč. Testovaný Sebring byl vybaven navíc disky kol 16“ s leštěným chromem (31300 Kč) a metalickým lakem (13100 Kč), cena testovaného vozu tedy byla celkem 939 400 Kč.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií