„Hlavním úkolem našeho nově otevřeného mnichovského studia je připravovat pro celou skupinu Audi futuristicky zaměřené koncepty,“ říká Walter Maria de´Silva, šéfdesigner Audi brand group.
Mnichovské centrum, které sídlí ve čtyřech patrech rozlehlé budovy na celkové podlahové ploše 800 metrů čtverečních, je rozčleněno do dvaceti skupinových „dílen“, ve kterých designéři, konstruktéři a stylisté z celého světa spolu s patnácti modeláři pracují na studiích a konceptech modelů příštích generací všech značek skupiny Audi.
„V Mnichově, který je vyhlášený svoji architekturou, rozmanitými butiky a stylovými restauracemi, jsme našli skvělé prostředí, které nás výrazně inspiruje při práci na nových studiích. Svobodomyslný duch Mnichova nám pomáhá vyvázat se ze zažitých postupů a přicházet se zcela novými a originálními nápady, odhadovat budoucí trendy, zamýšlet se nad budoucími prioritami obyvatel a jejich životním stylem,“ tvrdí Walter Maria de´Silva. „Dnes pracujeme na širokém spektru nejrůznějších designerských studií a stylistických vizí, v budoucnosti se rozhodneme, které z těchto nápadů a konceptů využijeme a dále detailně rozpracujeme. Mnichovské centrum má být jakousi studnicí nápadů a zdrojem inspirace pro budoucí práci designerských týmů jednotlivých značek skupiny Audi při vývoji sériově vyráběných modelů.“
Kromě přípravy automobilových studií pracuje pět designerů centra „Concept Design Munich“ i na užitném designu. V jejich dílnách vznikají např. návrhy lifestylových hodinek, odznaků, jehlic do kravat, přívěsků ke klíčům a dalších předmětů, jejichž design se váže k charakteru značek Audi, SEAT a Lamborghini.
Otevření centra „Concept Design Munich“ není první designerskou aktivitou značky Audi v bavorské metropoli – už před dvaceti lety zde bylo v prostorách bývalé autodílny „Kurfürstengarage Schwabing“ otevřeno futuristické designerské studio značky Audi, které rozpracovávalo koncepty pro designerský tým pracující přímo v automobilce Audi v Ingolstadtu. Jedním ze známých projektů, který toto centrum připravilo, byla studie Avus z roku 1991.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií