Konzervativní způsoby nakupování aut berou za své: zákazníci stále více využívají moderní technologie

Doby, kdy zákazníci přišli na plochu autobazaru a teprve tam vybírali, jaké vozidlo si koupí, jsou nenávratně pryč.

S nástupem moderních technologií

– se významně mění i způsob, jakým zákazník vozidlo nejen vybírá, ale také kupuje a platí. „Klienti přicházejí do našich autocenter již s jasnou představou, jaký vůz chtějí. Mají o něm detailní informace, znají cenové podmínky i možnosti financování. V podstatě jsou rozhodnuti“, říká Filip Kučera z Autocentra ESA a dodává: „Klient s tabletem nebo smartphonem v ruce je naprosto běžný obrázek“.

O změnách v zákaznickém chování svědčí i statistiky Autocentra ESA:

„Prostřednictvím webových formulářů prodáváme více než 300 vozidel každý měsíc a toto číslo stále nepatrně narůstá“, vysvětluje Kučera. Společnost registruje také nárůst návštěv na svém webu, meziročně cca 10%. „Velkým překvapením pro nás bylo zjištění, že po otevření pobočky v Brně, stoupl počet návštěvníků z Jihomoravského kraje na našem webu o cca 30%“.

Velkým tempem roste také počet odeslaných rezervací, které meziročně stouply o 16% a počty detailních zobrazení vozů, které stouply o 13%.

„Celý proces prodeje se díky moderním technologiím neuvěřitelně zrychluje. Fáze vybírání je v podstatě minimální a tak nejvíce času zabere vlastní projížďka s vybraným vozem a nezbytná administrativa. Je-li klient skutečně rozhodnut jaké vozidlo vybírá, je doba od vstupu do našeho autocentra po odjezd s novým vozem kratší než 120 minut“, říká Filip Kučera.

Meziročně došlo také k velmi výraznému nárůstu přístupu na web z tabletů a „chytrých“ mobilních telefonů.

Z mobilních telefonů vzrostla návštěvnost o 82% a z tabletů dokonce o 93%. I proto Autocentrum ESA investovalo do optimalizace stránek mobilního webu a responzivního designu webu, který přizpůsobí zobrazení velikosti displeje jednotlivým zařízení. „Nedávno jsme také spustili, jako vůbec první prodejce ojetých vozů, aplikaci pro iPad a iPhone a připravujeme také verzi pro Android“, uzavírá Kučera.

 

 

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Lexus LBX a inovovaný UX se představují v národní premiéře

Nový Lexus LBX a inovovaný UX se...

Zbrusu nové SUV značky Lexus pod označením LBX a inovovaný model UX se zcela novým hybridním pohonem se v národní premiéře představily v luxusním prostředí resortu Chateau Mcely. Hlavní...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon

Nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon

Značka s rolí nekonvenčního vyzývatele odhalila nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon, které navážou na úspěchy svých předchůdců modernizovaným designem a mnoha vylepšeními. Nová CUPRA...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jarní tipy na skrytá místa u Prahy s Toyotou Prius

Jarní tipy na skrytá místa u Prahy...

Pokud hledáte cíl pro první jarní výlety, nevynechejte čtyři úžasná místa, která se skrývají nedaleko hlavního města. Vyrazili jsme na ně se zbrusu novou Toyotou Prius s plug-in hybridním...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Range Rover Electric: Testován tak, aby byl lídrem

Range Rover Electric: Testován tak, aby...

Cíl je, aby se Range Rover Electric stal lídrem v oblasti elektrického pohonu, kultivovanosti a luxusního cestování. První prototypy se vydaly do několika lokalit s nejnáročnějšími podmínkami...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Výjimečné partnerství: Závodní tým formule 1 se bude nově jmenovat Scuderia Ferrari HP

Výjimečné partnerství: Závodní tým...

Globální spolupráce dvou předních značek HP a Ferrari zahrnuje společný závazek k inovacím, výkonu a důvěře. Logo HP se na formulích objeví již v nadcházejícím závodě F1 v Miami....