Dacia piknik 2014: první ročník celodenního neformálního setkání majitelů vozů Dacia navštívilo celkem 3 954 účastníků, které přijely celkem v 1 064 vozech!

1dacpiknikauta1000

Na místě byly realizovány dva české rekordy.

1dacpikniklidi1000

Před deseti lety započala uvedením modelu Dacia Logan nová éra značky Dacia.

V současné době se jedná o nejrychleji rostoucí značku v Evropě s nejmladší modelovou řadou. Právě v reakci na rostoucí popularitu této značky mělo v Čechách letos premiéru jedinečné setkání majitelů vozů Dacia pod názvem Dacia Piknik. Jedná se o velmi úspěšný koncept, který se uskutečnil již v mnoha zemích a má stále rostoucí návštěvnost, např. ve Francii v minulém roce navštívilo 6. ročník tohoto volnočasového odpoledne, jehož součástí byl i koncert, více než 15 tisíc lidí.

První ročník Dacia Pikniku se uskutečnil v sobotu 21.června 2014 od 10 do 22 hod

– v prostorách jedinečného místa pro volnočasové rodinné aktivity v Šiklově mlýně www.sikland.cz). Letošního prvního ročníků se zúčastnilo celkem 3 954 osob, které přijely celkem v 1 064 vozech, z nichž 808 bylo značky Dacia. Na místě byly realizovány dva české rekordy, které byly oficiálně zaregistrované: Počet klientských vozů značky Dacia zaparkovaných na jednom místě: celkem 808 vozů Největší lidské logo značky Dacia v ČR, které bylo vytvořeno z 966 osob.

Tato velká akce, určena všem majitelům vozů Dacia nabídla celodenní animace zdarma pro celou rodinu na čerstvém vzduchu a také koncerty českých interpretů jako např. Janka Ledeckého, Ilony Czákové, Wabyho Daňka a dalších. Ani na tyto koncerty nikdo potřeboval vstupenku. Pro účast na této akci se majitel vozu Dacia přihlásil po obdržení pozvánky od svého dealera na internetové stránce www.daciapiknik.cz.

Po úspěšné akci vyjádřil své první pocity Zdeněk Grunt, generální ředitel společnosti Renault ČR,a .s.:

„První ročník Dacia Pikniku je akce, která ve všech směrech předčila naše nejsmělejší očekávání. Podařilo se nám vyjádřit náš respekt vůči našim zákazníkům, kteří to značce opětovali ve dnes nevídané míře.“

Další zajímavé informace navíc:

  • Snědlo se celkem 988,5 metrů piknikové bagety
  • Bylo rozdáno přesně 3 954 piknikových balíčků
  • V rozlehlém areálu plném celodenních atrakcí nachodili účastníci Pikniku 9 489,6 km
  • Na akci se celkem podílelo 219 osob z řad pořadatelů
  • Na polygonu 4×4 účastníci testovali model Duster 4×4: bylo realizováno  749 jízd

Více na www.dacia.cz

 

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Autodružstvo Frýdek Místek
Beskydská 704, 738 02 - Frýdek Místek
730 588 237
seat@autodruzstvo-fm.cz

KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.

Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.

Kontakt:
KIA CZECH s.r.o.
V Oblouku 128 Čestlice, Praha - východ 252 43 Průhonice
INFOLINKA KIA 222 999 333
kia-info@kia.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Cena čtyřletých ojetin začíná stagnovat. Nová auta však stále zdražují

Cena čtyřletých ojetin začíná...

Ceny ojetých vozidel rostly v posledním roce rychleji než ceny nových. Zatímco nové vozy zdražily o 3,57 %, cena čtyřletých ojetin se v posledních čtyřech kvartálech zvýšila o 9,14 %. V...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Ojetý vůz jako vánoční dárek? Proč ne, v prosinci jsou nejnižší ceny v roce

Ojetý vůz jako vánoční dárek? Proč...

Praktický dárek pro studenty, partnerky, rodiče v důchodovém věku, nebo i pro sebe   Nevěřte dědečkovi, že na popojíždění na chalupu je jeho stará stodvacítka ještě dost dobrá, ani...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Mototechna již v tomto měsíci vyrovnala loňské celoroční prodeje

Mototechna již v tomto měsíci vyrovnala...

Letos plánuje prodat až 12 000 zánovních aut Více než dva měsíce před koncem roku se povedlo značce Mototechna, která se orientuje na prodej zánovních aut v České republice a na Slovensku,...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Mototechna navýšila prodej aut o třetinu, sází na inovace a širší záběr podnikání

Mototechna navýšila prodej aut o...

Za poslední rok díky Mototechně vznikla kromě inovační laboratoře AuresLab i značka pro prodej investičních vozů Mototechna Classic či autopůjčovna Mototechna Drive Před šesti lety byla znovu...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Stanislav Gálik se stal výkonným ředitelem inovací společnosti AAA AUTO

Stanislav Gálik se stal výkonným...

Praha, 2. února 2018 – Společnost AAA AUTO včera oficiálně uvedla novou značku AuresLab, pod kterou sjednotila veškeré inovace, na kterých pracuje. Inovační centrum povede Stanislav Gálik,...