Jedinečné partnerství mezi značkou Peugeot a mladou švédskou zpěvačkou a skladatelkou, která se proslavila skladbou „I Follow Rivers“, představuje mnohostrannou osobnost vozu Peugeot 108 v rukou multitalentované umělkyně.
Malý městský vozu Peugeot 108
– je stylový, stále v kontaktu se světem a umožňující řadu možností úprav na míru. Značka Peugeot se rozhodla spojit uvedení tohoto vozu s umělkyní, jejíž talent a osobnost tyto jeho vlastností vystihují.
Profil fanoušků originální zpěvačky Lykke Li odpovídá vozu Peugeot 108. Pro ně je vůz odrazem jejich osobnosti ladícím s jejich životním stylem – v automobilu jsou stále v kontaktu s okolním světem prostřednictvím mobilního připojení, mají na výběr nepřebernou řadu variant osobních úprav a vše ve voze je dokonale propracováno.
Lykke Li intenzivně využívá sociální sítě a pobízí své fanoušky po celém světě, aby se nebáli projevovat vlastní osobnost. Zpěvačka proto dokonale koresponduje s ideou vozu Peugeot 108. Tento malý městský vůz totiž umožní každému vytvořit si svůj vlastní originál dle vlastního vkusu. K tomu slouží celkem 7 témat osobního nastavení a více než 5 000 možných kombinací, to vše v segmentu, kde většinu zákazníků tvoří ženy.
Sofistikovaná a moderní kampaň
Pro reklamní kampaň k vozu Peugeot 108 si značka zvolila skladbu „Gun shot“, která figuruje jako druhá na květnovém albu Lykke Li „Never Learn“. Zpěvačka se v rámci tohoto partnerství objeví v reklamním filmu k uvedení Peugeotu 108. Nový vůz si na oplátku zahraje v klipu Lykke Li, který bude představen tento měsíc.
Toto partnerství představuje rovněž výsledek spojení nápadů a myšlenek značky Peugeot a Lykke Li, která se podílela na skriptu reklamního filmu. Pro natáčení filmu, který byl poprvé uveden 11. června, si Peugeot zvolil francouzské režiséry Fleur & Manu. Ti do filmu vnesli jejich efektní styl, který používají v hudebních klipech (Sébastien Tellier, Phoenix, M83). Konečný výsledek je velmi sofistikovaný. Fleur & Manu jsou rovněž autory jak klipu ke skladbě „Gun Shot“ zpěvačky Lykke Li, tak tiskové kampaně k vozu Peugeot 108. Exkluzivní obsahy (dlouhá verze reklamy, film o filmu, interaktivní verze klipu, …) budou rovněž k dispozici na sociálních sítích, jako je Shazam a Youtube.
Tato reklamní kampaň tedy hodlá být koktejlem mnohotvárných moderních pohledů na nejextrovertnější městský vůz značky.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií