Společnost vystavuje několik pneumatik pro vozy SUV a crossovery, včetně pneumatiky s hodnocení BA na novém Nissanu Qashqai 2014 a pneumatiky Eagle F1 Asymmetric SUV s hodnocením BB.
Závazek společnosti Goodyear k evropskému hodnocení pneumatik
– staví na současných úspěších dosažených na tomto poli. Goodyear byl první, který představil koncept pneumatiky s hodnocením AA na evropském štítku, a zároveň má jeho portfolio jedno z nejvyšších hodnocení na trhu, a to pouhý jeden a půl roku po zahájení štítkování. To vše bylo podpořeno nedávno představenou pneumatikou EfficientGrip Performance pro automobily z nižší a střední třídy, která ve většině nabízených rozměrů dosahuje hodnocení BA. S výborným hodnocením pneumatik pro nižší a střední třídu zaměřuje Goodyear nyní svoji pozornost na trhy kategorií SUV a crossover, pro něž předváděla své produkty na autosalonu v Ženevě.
Pneumatika EfficientGrip SUV
– vystavovaná v Ženevě v rozměru 215/50 R17, je první pneumatikou z této řady takto vysoko hodnocených pneumatik (hodnocení BA). Tato hodnocení v daných parametrech napomáhají přinášet jedny z klíčových výhod pneumatiky EfficientGrip SUV. Nízký valivý odpor pneumatiky, s hodnocením B díky využití technologie FuelSaving, napomáhá snížit počet zastávek u čerpacích stanic a množství emisí CO2. Na mokrých silnicích zaručuje speciální trakční pryskyřice vyvinutá společností Goodyear zvýšenou přilnavost, což hrálo roli při zisku hodnocení A v přilnavosti na mokru.
Vysoké hodnocení pneumatik Goodyear potvrzuje rovněž hodnocení BB u pneumatiky Eagle F1 Asymmetric SUV. Pneumatika je v současnosti první pneumatikou s tímto hodnocením v dané kategorii.
Michael Rzonzef, viceprezident divize osobních pneumatik společnosti Goodyear EMEA zdůraznil:
„Vývoj pneumatik, které dosahují vysokých známek v hodnocení na evropském štítku, bylo klíčovou prioritou společnosti Goodyear v posledních dvou letech. Od jeho představení jsme podporovali myšlenku, že nový evropský štítek bude hrát klíčovou roli při nákupním rozhodování u prodejců i zákazníků, což bylo prokázáno v aktuálním průzkumu. Samozřejmě jsme rovněž zastánci toho poskytovat zákazníkům celkově vyváženou pneumatiku, která nevyniká pouze kritériích uvedených na štítku, ale také v 50 parametrech z našich interních testů, jež provádíme, abychom si byli jistí, že přinášíme kvalitní výrobky.“
Současný nezávislý průzkum financovaný společností Goodyear potvrdil
– že štítek hraje hlavní roli při nákupním rozhodování, když bylo odhaleno, že 53 % prodejců využívá štítek při argumentaci se zákazníky a na chování spotřebitelů při nákupech má 36% vliv.
Více informací naleznete na http://www.goodyear.cz