Velký podíl na tomto úspěchu má prodej minivanu Agila, jehož prodej vzrostl meziročně téměř pětinásobně. Navýšení prodejů o 31 % zaznamenala Astra, jejíž modelové řady tvoří nejsilnější segment z celkového portfolia značky. U zákazníků bodovala i nová Vectra ve verzích sedan i GTS s více než dvojnásobným meziročním nárůstem prodeje a zájem je i o špičku modelové řady – Signum – kterou v prvních dnech po uvedení na trh zakoupilo již několik desítek zákazníků. Vysokou oblibu zákazníků získala i flexibilní Meriva s dvěmi stovkami prodaných vozů. Opel zaznamenal prudký vzestup i v segmentu užitkových vozů, kdy v polovině roku již prodal téměř 70 % celkového loňského odbytu.
Frank Grimmling, generální ředitel Opel C&S, k výsledkům dodal: „Výsledky nás pochopitelně velmi těší, neboť jsou výsledkem usilovné práce celého týmu, žádané nové modelové nabídky a zejména zvýšeným akcentem na kvalitu vyráběných vozů, což zákazníci oceňují nejvíce. Naším záměrem bylo překonat hranici pěti procent podílu na trhu, což se nám podařilo. S velkým optimismem hledíme do blízké budoucnosti, kdy ještě v letošním roce na trh uvedeme kupř. nové úsporné a přitom výkonné motory, velmi očekávanou Vectru Caravan a inovovanou Corsu.“
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Autorizovaný dealer a opravce OPEL
Člen koncernu TUkas