CITROËN po úspěšném uvedení prémiové řady DS přechází do útoku v rámci své základní řady – představuje CITROËN C4 CACTUS.
(Velmi podrobný popis nového modelu přineseme zítra.)
Nové modely nabízejí
– více designu, více komfortu, více užitečných technologií, a to vše s nižšími náklady. A také nové způsoby používání automobilu, jako je nabídka nákupu podle počtu ujetých kilometrů, a konečně nová zákaznická zkušenost opírající se o stále větší transparentnost díky nové digitální platformě CITROËN Advisor.
CITROËN odhaluje CITROËN C4 CACTUS. „Více designu, více komfortu, více užitečné technologie a to vše pro nižší náklady“ – těmito slovy shrnul generální ředitel značky CITROËN Frédéric Banzet nové postavení řady CITROËN na trhu.
C4 CACTUS ztělesňuje mezník v základní nabídce značky CITROËN, představující 80 % prodejů. Zračí se v něm vše, co od samého počátku zajišťuje sílu značky: spojení kreativity a technologie pro větší pohodu.
CITROËN doplní uvedení tohoto nového modelu na trh, k němuž má dojít na konci 1. pololetí roku 2014, dvěma novými způsoby nákupu aut:
- nabídka na míru, kdy si zákazník může zvolit měsíční paušál podle svých finančních možností a skutečných potřeb,
- nabídka nákupu podle počtu ujetých kilometrů (jen v některých zemích), kdy zákazník získá příslib, že zaplatí jen to, co skutečně spotřebuje, podle počtu ujetých kilometrů.
CITROËN díky těmto dvěma nabídkám, které zahrnují nákup, údržbu a pojištění, svým zákazníkům umožňuje velmi transparentním způsobem v průběhu času, měsíc po měsíci, řídit svůj rozpočet.
Nová zákaznická zkušenost „CITROËN & VY“ pro větší transparentnost
Značka CITROËN se rozhodla posílit svůj vztah se zákazníkem, a proto spouští systém závazků „CITROËN & VY“, jejichž leitmotivem je „transparentnost“: závazek zavolat zpět nespokojenému zákazníkovi do 24 hodin, závazek vrátit auto po zásahu v servisu vždy umyté,… Tyto závazky – které se budou v prodejní a servisní síti postupně zavádět ve 2. pololetí – doplňuje nový nástroj nazvaný CITROËN Advisor. Jde o webovou stránku, na které budou mít zákazníci možnost zanechávat své názory po návštěvě prodejny značky. Jde o nástroj přizpůsobený potřebám dneška, protože 70 % zákazníků spoléhá na názory ostatních zákazníků uvedené na internetu*.
„Díky tomuto novému přístupu zahrnujícímu produkt i služby, vrátíme naší základní nabídce její svébytné místo vedle řady DS, její sílu a výkonnost. Máme nyní dvě nabídky, obě stejně silné a výrazné, obě se svou vlastní cílovou klientelou, obě se svým vlastním výrazem. CITROËN bude tedy dál zanechávat svou stopu v historii automobilového průmyslu,“ dodal Frédéric Banzet.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií