V ohnisku pozornosti je vědecká odbornost – jen tak je možné dosáhnout dalšího zlepšování výrobků i výrobních technologií. Technologická střediska se nacházejí v Evropě, v USA a Japonsku. Střediska jsou vybavena velkokapacitními zařízeními výpočetní techniky, která umožňují potřebné simulace při projektování nových pneumatik. V ultramoderním integrovaném závodě mohou být vytvořeny nejsložitější prototypy, které se poté zkoušejí v testovacích centrech ve Francii, Španělsku, USA a Japonsku.
V současné době má společnost Michelin ve světě 4 testovací střediska, kde mohou být simulovány nejrůznější podmínky při použití pneumatik.

Ve Francii se u města Clermont-Ferrand nachází Ladoux. Na 500 hektarech je zde 35 km cest, nabízejících nejrůznější terénní podmínky, povrchy a jejich kombinace, odpovídající dnešním požadavkům. V současné době zde pracuje přes 2300 specialistů, kteří zkoumají všechny existující technologické oblasti spojené s pneumatikami.

Jihošpanělská Almeria, se rozkládá na více než 5000 hektarech. Rozsáhlá plocha a v Evropě ojedinělé klimatické podmínky umožňují testovat nejrůznější pneumatiky, používané pracovními stroji, zemědělskými vozidly a kamiony, a to i v extrémních podmínkách.

Laurens ve Spojených státech zaujímá rozlohu 700 hektarů. V tomto středisku se testují výrobky připravované pro severoamerický trh.

Jari v Japonsku. Testovací středisko JARI (Japan Car Research Institute) má k dispozici 250 hektarů plochy. Používají je automobilky z celé země a také několik závodů na výrobu automobilových pneumatik. Skupina Michelin zde testuje zakázky pro asijský trh, zejména pneumatiky plánované pro Japonsko.