Součástí Fordovy strategie pro letošní rok bylo zvyšování prodeje osobních automobilů – a to se zatím daří více než dobře. 1376 prodaných osobních vozů totiž proti loňskému roku znamená zvýšení o více než 42 %. Tradičně nejúspěšnějším osobním vozem zůstává nestárnoucí Ford Focus, pro který se za březen rozhodlo 188 a za celé čtvrtletí 493 motoristů. Velmi dobře si vedl i Ford Mondeo, který našel za tři měsíce celkem 444 nových majitelů, což proti loňsku znamená téměř čtrnáctiprocentní přírůstek. Úspěchem je i 227 prodaných Fordů Fiesta, tady ovšem chybí porovnání, neboť nová Fiesta se v ČR prodává teprve od druhé poloviny loňského roku. Až překvapivě rychle si čeští motoristé zvykli na velkoměstský vůz Ford Fusion, pro který si od začátku roku přišlo 137 nových majitelů.
Rovněž v užitkových vozech se Fordu v České republice dařilo ještě lépe než v loňském roce – a to o 10 %. Suverénem mezi všemi užitkovými vozy prodávanými v Čechách byl i nadále Ford Transit, který nově také díky podpoře modelu Connect dokázal navýšit prodej o 17 % oproti stejnému období roku 2002.
„Výsledky za první tři měsíce jasně dokazují, že naše strategie, kterou můžeme označit jako propojení skvělého produktu a perfektních poprodejních služeb, velmi dobře funguje. Ford má dnes k dispozici nejsilnější modelovou paletu ve své historii, a tak není divu, že také v České republice patří k nejžádanějším značkám“, komentoval prodejní výsledky generální ředitel Ford Motor Company, s. r. o., Vladimír Vošický.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.