Smlouvu podepsali na včerejší slavnostní tiskové konferenci v Praze představitelé obou organizací: za Toyotu Motor Czech prezident pan Hitoshi Ikoma a za AC Spartu prezident Ing. Vlastimil Košťál. Na konferenci byla přítomna i ministryně JUDr. Petra Buzková a generální ředitel Eurotelu pan Terrence Valeski – představitel generálního partnera AC Sparty.
Hlavním důvodem, proč si Toyota zvolila pro svůj partnerský projekt právě AC Spartu, je skutečnost, že tento ambiciozní fotbalový klub je tradicí a bohatou historií ozdobený a Toyota jako největší japonská automobilka má do budoucna v České republice rovněž velmi vysoké ambice. Klíčové hodnoty automobilu, které úspěšně poskytuje svým majitelům vozů po celém světě, především potěšení z jízdy, kvalitu a spolehlivost chce nyní Toyota, tímto ryze sportovním projektem, přenést rovněž na pražský stadion AC Sparta Praha na Letné. Nový název stadionu AC Sparty „TOYOTA ARENA“, který bude zdobit stadion od nového ročníku nejvyšší fotbalové soutěže 2003/2004, nebude znamenat pouhou záměnu označení, ale v úzké spolupráci s vedením klubu by měl, díky vloženým investicím Toyoty, znamenat kvalitativní posun v úrovni poskytovaných služeb pro diváky přímo v ochozech stadionu. V konkrétní podobě to bude znamenat obměnu diváckých sedadel, rekonstrukci sociálního zařízení a v neposlední řadě také zkvalitnění prostorů pro občerstvení diváků v době zápasu.
Partnerské spojení značky Toyota s klubem AC Sparta Praha představuje benefity nejen pro fotbalovou veřejnost v ČR, ale také pro obě zúčastněné strany. AC Sparta Praha získává významného dlouhodobého „spoluhráče“ na cestě k vrcholným sportovním úspěchům a s tím spojený rozvoj poskytovaných služeb pro diváky na stadionu. Toyota vstupuje prostřednictvím AC Sparty Praha na pole nejpopulárnějšího sportu, který by měl umožnit, kromě jiného, přímou komunikaci s významnou cílovou skupinou zákazníků. Snaha obou partnerů projektu jednoznačně směřuje k rozšíření této cílové skupiny. Proto budou společně vytvářet podmínky pro příjemně strávené fotbalové chvíle na stadionu nejen pro mužskou část populace, ale pokud možno pro celé rodiny i s dětmi tak, jak je to zcela běžné ve vyspělých státech Evropy. Jinými slovy spojení Toyoty, Sparty a podpora dalších partnerů klubu by měla pro příznivce fotbalu znamenat změnu ve filozofii návštěvy fotbalových zápasů. Toyota vnímá tento způsob podpory jako nejlepší cestu k oslovení všech fotbalových fanoušků v České republice.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Největší obchodní dům
automobilů v ČR
Motto AUTO JAROV zní: „Prodejem naše služby nekončí...”