Ani nedávné záplavy a jejich následky nedokázaly zastavit naplňování dlouhodobé strategie společnosti Ford Motor Company, s.r.o., jejímž cílem je nabízet kromě špičkových produktů také dokonalé poprodejní služby všude tam, kde je zákazník potřebuje.
Srpnové záplavy samozřejmě negativně ovlivnily celkový prodej nových automobilů v ČR, ale velmi citelně zasáhly i samotný Ford, který sídlí v pražském Karlíně, tedy jedné z oblastí, jež záplavy poničily nejvíce. Následkem toho český Ford dnes stále ještě působí v provizorních podmínkách s limitovaným přístupem např. k emailu či počítačovým sítím. Kromě toho záplavy těžce postihly i několik autorizovaných dealerů Fordu.
Přes to všechno Ford nejenže dokázal v doslova bojových podmínkách udržet v chodu všechny běžně poskytované služby – ale dokázal ještě mnohem víc: Ford totiž od začátku záplav pomáhal zachraňovat lidské životy a majetek a později i následky ničivých povodní. V první vlně tak krizové štáby nasazovaly zejména terénní pickupy Ranger, od začátku září pak pomáhá odstraňovat následky povodní 30 Transitů, až do konce roku bezplatně zapůjčených příslušným institucím. Tyto vozy na silnicích snadno poznáte podle nápisů „Ford Transit pomáhá, kde je třeba“ na bocích.
„Rozdíl mezi dobrou a špičkovou firmou je v tom, že obě nabízejí dobré výrobky,ale ta špičková se navíc snaží zlepšovat kvalitu života všude, kde je to možné“ William Clay Ford Jr., Předseda správní rady Ford Motor Company
Majitelé povodněmi poškozených vozů značky Ford pak mohou využívat zvýhodněné servisní nabídky FMC. Všichni, kdo by kvůli povodním nákup nového vozu jinak odložili, také určitě ocení Fordovu speciální „povodňovou“ nabídku. Ta spočívá buď ve zvýhodněném leasingu s odloženými splátkami, kdy zákazník například v září zaplatí jen 15%, převezme vůz a další splátky ho čekají až příští rok, anebo v plošných „povodňových“ slevách. Ty činí 13% na model Focus a 14% na Mondeo a Transit.
Všechny tyto nabídky komunikuje FMC, s.r.o pod výstižným heslem: „Ford je most pro každého, kdo chce jet dál“.
I po ničivých povodních se dnes Ford Motor Company, s.r.o. může pochlubit příznivou bilancí. Po osmi měsících roku 2002 se mu ve srovnání s loňským rokem podařilo zvýšit prodej jeho dvou klíčových modelů.
Prvním je Ford Focus, který za osm měsíců zaznamenal proti stejnému období loňského roku o 9,2 % procent prodaných vozů více. „Focus je zázračné auto, které se v České republice i ve světě prodává stále lépe a lépe. Na českém trhu je už téměř čtvrtým rokem, ale stále je to produkt představující ve své třídě absolutní špičku i absolutní spolehlivost za rozumnou cenu – a zákazníci to čím dál tím více oceňují,“ komentoval situaci Vladimír Vošický, generální ředitel FMC, s.r.o.
Více než úspěšně se prodává i Ford Transit, pro který se za osm měsíců, ve srovnání s minulým rokem, rozhodlo o 12% zákazníků více. Ford Transit tak i nadále zůstává nejprodávanějším středním užitkovým vozem v ČR a Ford neustále drží pozici české jedničky v prodeji všech užitkových vozů.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.