Interiér vyniká přizpůsobivostí a díky delšímu rozvoru také komfortem. Výkonné motory a vyspělé technologie zaručují vynikající jízdní vlastnosti.
Automobilka Opel obohacuje svoji modelovou řadu Vectra o další originální verzi, otevírající významnou etapu jejího dalšího vývoje. Veřejnosti se model Opel Signum poprvé oficiálně představí v březnu roku 2003 na Mezinárodním autosalonu v Ženevě. Díky svému ojedinělému designu karoserie, flexibilnímu uspořádání zadních sedadel, mimořádně bohatým paketům výbav a využití inovativních technologií boří Opel Signum zažité marketingové hranice.
Opel Signum perfektně kombinuje výrazný styling karoserie a špičkové dynamické dispozice s vysokým komfortem cestování a mimořádnou flexibilitou interiéru. Také vnější dimenze nového přírůstku značky Opel nejsou příliš obvyklé: I když délka modelu Signum činí 464 cm, což je jenom o 4 cm více než délka čtyřdveřového sedanu Vectra, rozvor modelu Signum narostl o plných 13 cm až na úctyhodných 283 cm! Zadní převis karoserie je patřičně zkrácený a výška vozu je jenom nepatrně větší. Nový Opel Signum dává na první pohled najevo, že je nekonvenčním, výrazným vozem – charakteristické jsou zejména jeho speciálně stylizovaná příď, masivní boky se čtyřmi postranními okny, kompaktní záď s vyklenutým zadním oknem a široký C-sloupek karoserie.
Carl-Peter Forster, šéf automobilky Opel, se netají tím, že si od modelu Signum všichni hodně slibují: „Signum chápeme jako „Business Class“ v celé nabídce automobilky Opel – je to po všech stránkách originální model, šitý doslova na míru zákazníkům s vysokými nároky, kteří chtějí zvýraznit svoji osobitost a životní hodnoty. Předpokládáme, že model Signum osloví i ty zákazníky, kteří dosud jezdí vozy jiných značek a o koupi modelu značky Opel zatím neuvažovali.“
Jednou z technických lahůdek nového Opelu Signum je inovativní systém sedadel. Díky velmi dlouhému rozvoru nabízí Signum na zadních sedadlech prostor a komfort srovnatelný s velkými luxusními limuzínami. Dvě krajní zadní samostatná sedadla lze podélně posouvat až o 13 cm, takže – pokud si to pasažéři přejí – mohou posunutím sedadel dozadu vytvořit skutečně maximální prostor pro své nohy. Přizpůsobovat lze i úhel sklonu opěradla, a to v rozmezí 28 stupňů. Zadní sedadla modelu Signum se svým pojetím, funkčností a nabízeným komfortem vyrovnají sedadlům letadel třídy Business Class.
V základním pětimístném uspořádání činí objem zavazadlového prostoru 480 litrů, po sklopení zadních sedadel se zvětší až na 1400 litrů.
Světové prvenství: Multifunkční „Cestovní asistent“
Návrháři automobilky Opel připravili střední sedadlo tak, aby ještě výrazněji zvyšovalo flexibilitu interiéru. Pokud je sedák středního sedadla překlopený dopředu a převrácený, vytváří se velmi praktická středová konzole. Vrchní část čalouněného opěradla lze také překlopit dolů, čímž vznikne komfortní loketní opěrka pro dvojici pasažérů sedících na krajních sedadlech.
Cestující na zadních sedadlech, kteří potřebují při jízdě pracovat, chtějí si zahrát hry či něco pojíst a popít, určitě ocení vysoce inovativního „cestovního asistenta“. Ten se montuje mezi dvě krajní zadní sedadla a obsahuje dvojici výklopných schránek, chladicí box, odpadkový koš, držák šálků s nápoji, elektrickou zásuvku, konzoli pro přenosný DVD přehrávač a oddělené ovládání audiosystému pro zadní sedadla. Všechny tyto prvky, stejně jako např. uzamykatelné schránky u stropu vozu, svým provedením a zpracováním připomínají systémy používané v moderních letadlech vyšší kategorie. Do stropní konzole modelu Signum jsou v prostoru zadních sedadel integrované čtecí lampičky a pět samostatných schránek na nejrůznější drobnosti.
Vedle mnoha dalších novinek si v modelu Opel Signum odbudou svoji premiéru i tři nové motory řady ECOTEC. Půjde o první agregát značky Opel se systémem přímého vstřikování benzinu do válců (motor o objemu 2,2 l disponuje výkonem 114 kW/155 k), dále přeplňovaný benzinový motor 2,0 l o výkonu 129 kW/175 k a šestiválcový třílitrový turbodiesel V6 se systémem přímého vstřikování „common-rail“ o výkonu 130 kW/177 k. Výkonné motory spolu se špičkovým interaktivním podvozkem IDS jsou zárukou výborných jízdních vlastností.
K dalším výrazným technologiím nového modelu Signum patří mimo jiné adaptabilní bi-xenonové světlomety a ergonomicky špičkově propracované sedadlo řidiče, které je klimatizované a lze u něj nastavovat celkem osm parametrů. Také těmito vyspělými prvky, které zvyšují komfort a bezpečnost cestování, Opel Signum připomíná nejluxusnější limuzíny.
Carl-Peter Forster tvrdí, že Signum, třetí člen modelové řady Vectra, bude mít vysoce strategickou úlohu: „Signum, stejně jako například kompaktní van Meriva, je nejlepším dokladem průkopnického ducha značky Opel. Automobilka Opel se díky jim profiluje jako výrobce vysoce kvalitních vozů moderních koncepcí, které jsou velmi přizpůsobivé, originální a nabízejí opravdové potěšení z jízdy. Předpokládáme, že v blízké budoucnosti budou vozy podobně inovativních koncepcí, bořící zažité bariéry mezi jednotlivými automobilovými segmenty, tvořit až 40 procent našeho modelového portfolia.“
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů