Dovozce osobních vozů Volvo, společnost Volvo Auto Czech otevřela minulý měsíc v Průhonicích nové Zákaznické centrum. Zákaznické centrum nabídne nadstandardní služby jak zájemcům o koupi nového vozu, tak i stávajícím uživatelům vozů této značky. Součástí centra je také autorizovaný servis, který zajišťuje společnost s téměř desetiletými zkušenostmi v servisu vozů Volvo: Auto Kurtz. V Zákaznickém centru bude též sídlo celé společnosti Volvo Auto Czech.
Zákaznické centrum bude v duchu filosofie značky Volvo prioritně zaměřeno nikoliv na vozy samotné, ale na spokojenost a dobrý pocit člověka – uživatele. Tomu bude odpovídat i podoba a vybavení centra v severském stylu. Nebudou zde chybět pohodlná křesla nebo třeba dětský koutek. Závažné rozhodnutí, jakým bezesporu nákup nového vozu je, tak bude moci zákazník učinit v příjemném prostředí, bez stresu a s maximem potřebných informací.
„Nové Zákaznické centrum je součástí dlouhodobého projektu, který nám má umožnit další rozvoj značky Volvo v České republice,“ zdůraznil ředitel společnosti Volvo Auto Czech Desmond Mullan. „V rámci tohoto projektu chceme nabídnout takové služby, které půjdou nad rámec očekávání našich stávajících i budoucích zákazníků.“. Péče o klienty bude založena v maximální možné míře na přímém kontaktu mezi značkou Volvo a zákazníkem po celou dobu životního cyklu vozu, aby potřeby majitelů automobilů značky Volvo byli maximálně uspokojeni.
Klíčem k úspěchu přímého přístupu k zákazníkům je mobilita, flexibilita a kvalita všech služeb spojených s výběrem, nákupem a užíváním vozu. Zákazník nejprve dostane všechny potřebné informace k tomu, aby se mohl sám rozhodnout. Přitom nebude záležet na tom, jakým způsobem dojde k předání informací, zda přímo v Zákaznickém centru či v prostředí klienta. Zákazníkům se budou věnovat špičkově vyškolení poradci, kteří jim dokáží poskytnout všechny informace, potřebné k co nejlepšímu rozhodnutí. Poradci mohou zákazníka, pokud si to přeje, navštívit třeba v jeho práci či na chalupě. Vůz, o který má klient zájem, si může vyzkoušet nejenom ve všední den, ale také o víkendu. Při nákupu nového vozu bude díky službám Zákaznického centra klient v nevyšší možné míře zbaven vyřizování formalit spojených s přihlášením vozu, leasingem atd. Jednotlivé vozy budou v péči centra i po celou dobu provozu, jejich majitelé zde najdou jak technický servis, tak i poradenství či výběr originálních doplňků. Konečně při rozhodnutí o koupi nového vozu zde najdou klienti špičkovou podporu při prodeji dosavadního auta a výběru nového modelu. Inovativní služby, které ve svém právě otvíraném Zákaznickém centru nabízí společnost Volvo Auto Czech se v blízké budoucnosti stanou standardem pro všechny autorizované prodejce vozů Volvo v České republice.
„Lidé, kteří se rozhodli pro značku Volvo, jsou většinou lidé s osobitým přístupem k životu, kteří oceňují rovnováhu ve svém životě, rovnováhu mezi prací a odpočinkem, rodinou a přáteli,“ zdůraznil ředitel společnosti Volvo Auto Czech Desmond Mullan. Otevřením nového Zákaznického centra se Volvo v České republice rozhodlo vyjít svým zákazníkům vstříc a nabídnout jim osobité a nestandardní služby, které posílí vnímání Volva jako unikátní značky. „Auta se od svého vzniku proměnila neuvěřitelným způsobem, styl prodeje však zůstal prakticky stejný,“ tvrdí Desmond Mullan „je na čase to změnit!“
Autorizovaný dealer a opravce VOLVO
Člen koncernu TUkas
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.