K mému článku o tiskové konferenci v autobazaru AAA, která proběhla 12. února 2002

Vyjádření ke dvěma názorům čtenářů, které jsem obdržel.

V prvním uváděl čtenář o záměru prodat svůj vůz v AAA. Operátor mu nejdříve sdělil telefonicky cenu 225 000 Kč, po příjezdu a prohlídce vozu klesl odhad na 180 000 Kč s uvedením, že na voze nejsou žádné závady. Záhy po odjezdu mu však volali na mobilní telefon, že mají o vůz eminentní zájem a že mu vyplatí 200 000 Kč.


Prosím čtenáře o sdělení, zda se s ním mohu sejít – vše projednám, podám mu pak zprávu a samozřejmě otisknu závěr v Autoperiskopu.


Sám jsem svou Škodu Felicii v AAA před více jak rokem prodal. Trval jsem na ceně, kterou jsem si určil jako ne přemrštěnou, ale podle mé představy rozumnou a odpovídající stavu vozu (byl jsem první majitel). Vůz projeli, prohlédli a nabídli méně o pět tisíc. Když jsem na ceně trval a chtěl odjet, požádali mě o krátké posečkání a vrátili se s tím, že nadřízený manager s cenou, kterou jsem požadoval, souhlasí. Asi po 40 minutách jsem s penězi odjížděl. Tímto ale nechci říci, že zaslanému sdělení čtenáře nevěřím.


Další čtenář se mne ptá, zda jsem do článku vůbec dal vlastní myšlenku, anebo zda jsem jen opsal tiskové zprávy AAA. Můj článek popisuje věrně naši návštěvu v AAA, je odlišný obsahem i rozsahem od dvou tiskových zpráv, které jsem po tiskové konferenci obdržel – čtenáři je obě rád předložím ke srovnání. Vystoupení na tiskové konferenci na mne udělalo ten dojem, který jsem ve svém článku uvedl, že Anthony James Denny chce kritizované věci řešit a že kritice je přístupný. Stejně tak generální ředitel Ralph Edgar Howie se mi zdál při osobním rozhovoru po tiskové konferenci ochotný i do budoucnosti k projednání otázek směrujících ke zlepšení činnosti autobazaru.


Vzhledem k tomu, že bych se chtěl podrobně zabývat některými otázkami, které by potřebovaly další doplnění, upřesnění a vysvětlení, smluvil jsem si další návštěvu v autobazaru AAA a jak jsem v závěru svého článku uvedl, hodlám připravit pro Autoperiskop několik článků o prodeji ojetých vozů jak v AAA, tak i v jiných autobazarech. Oba zaslané názory čtenářů mně potvrzují, že bude nutno uvedeným otázkám se dále podrobněji věnovat tak, jak jsem měl ve svém záměru.


Děkuji čtenářům za zaslání jejich názorů a prosím o sdělení, jak bych se s vámi spojil a mohl s vámi věci prodebatovat. Děkuji za pochopení.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Češi stále riskují: Nejčastější příčiny nehod jsou rychlost, nepozornost a nedání přednosti

Češi stále riskují: Nejčastější...

Ve Spojeném království právě probíhá Road Safety Week (letos od 16. do 22. 11.), týden věnovaný prevenci a bezpečnosti silničního provozu. Do jednotlivých aktivit se zapojují partneři...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nové Renault Clio: Malý městský švihák startuje na 430 tisících

Nové Renault Clio: Malý městský...

Šestá generace Renaultu Clio přijíždí do Česka. Odvážnější design, chytřejší technologie a hybrid, který zvládne 80 % městské jízdy na elektřinu. Renault vzal své ikonické Clio a dal...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Na Olympu se usadil BYD: Jak se nabíjí výkonem 1 megawatt?

Na Olympu se usadil BYD: Jak se nabíjí...

Když se dnes mluví o elektrické mobilitě, BYD stojí na vrcholku hory a vyhlíží celé odvětví z výšky. Není to náhoda – a už vůbec ne trik. Tahle technologická mašina o 120 000...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - CUPRA vypouští bestii: Leon VZ TCR přináší závodní adrenalin na běžné silnice

CUPRA vypouští bestii: Leon VZ TCR...

Závodní okruhy mají nového vyslance – a míří rovnou do ulic. CUPRA představuje Leon VZ TCR, nejsilnější Leon s pohonem předních kol v historii. Limitovaná edice pro pouhých 499 řidičů...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Peugeot Polygon: Když volant není volant a auto má duši z budoucnosti

Peugeot Polygon: Když volant není volant...

Peugeot odhalil koncepční vůz Polygon – plně funkční prototyp, který mění samotnou podstatu řízení. S revolučním volantem Hypersquare, elektronickým řízením Steer-By-Wire a překvapivě...