K mému článku o tiskové konferenci v autobazaru AAA, která proběhla 12. února 2002

Vyjádření ke dvěma názorům čtenářů, které jsem obdržel.

V prvním uváděl čtenář o záměru prodat svůj vůz v AAA. Operátor mu nejdříve sdělil telefonicky cenu 225 000 Kč, po příjezdu a prohlídce vozu klesl odhad na 180 000 Kč s uvedením, že na voze nejsou žádné závady. Záhy po odjezdu mu však volali na mobilní telefon, že mají o vůz eminentní zájem a že mu vyplatí 200 000 Kč.


Prosím čtenáře o sdělení, zda se s ním mohu sejít – vše projednám, podám mu pak zprávu a samozřejmě otisknu závěr v Autoperiskopu.


Sám jsem svou Škodu Felicii v AAA před více jak rokem prodal. Trval jsem na ceně, kterou jsem si určil jako ne přemrštěnou, ale podle mé představy rozumnou a odpovídající stavu vozu (byl jsem první majitel). Vůz projeli, prohlédli a nabídli méně o pět tisíc. Když jsem na ceně trval a chtěl odjet, požádali mě o krátké posečkání a vrátili se s tím, že nadřízený manager s cenou, kterou jsem požadoval, souhlasí. Asi po 40 minutách jsem s penězi odjížděl. Tímto ale nechci říci, že zaslanému sdělení čtenáře nevěřím.


Další čtenář se mne ptá, zda jsem do článku vůbec dal vlastní myšlenku, anebo zda jsem jen opsal tiskové zprávy AAA. Můj článek popisuje věrně naši návštěvu v AAA, je odlišný obsahem i rozsahem od dvou tiskových zpráv, které jsem po tiskové konferenci obdržel – čtenáři je obě rád předložím ke srovnání. Vystoupení na tiskové konferenci na mne udělalo ten dojem, který jsem ve svém článku uvedl, že Anthony James Denny chce kritizované věci řešit a že kritice je přístupný. Stejně tak generální ředitel Ralph Edgar Howie se mi zdál při osobním rozhovoru po tiskové konferenci ochotný i do budoucnosti k projednání otázek směrujících ke zlepšení činnosti autobazaru.


Vzhledem k tomu, že bych se chtěl podrobně zabývat některými otázkami, které by potřebovaly další doplnění, upřesnění a vysvětlení, smluvil jsem si další návštěvu v autobazaru AAA a jak jsem v závěru svého článku uvedl, hodlám připravit pro Autoperiskop několik článků o prodeji ojetých vozů jak v AAA, tak i v jiných autobazarech. Oba zaslané názory čtenářů mně potvrzují, že bude nutno uvedeným otázkám se dále podrobněji věnovat tak, jak jsem měl ve svém záměru.


Děkuji čtenářům za zaslání jejich názorů a prosím o sdělení, jak bych se s vámi spojil a mohl s vámi věci prodebatovat. Děkuji za pochopení.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Lexus LBX a inovovaný UX se představují v národní premiéře

Nový Lexus LBX a inovovaný UX se...

Zbrusu nové SUV značky Lexus pod označením LBX a inovovaný model UX se zcela novým hybridním pohonem se v národní premiéře představily v luxusním prostředí resortu Chateau Mcely. Hlavní...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon

Nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon

Značka s rolí nekonvenčního vyzývatele odhalila nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon, které navážou na úspěchy svých předchůdců modernizovaným designem a mnoha vylepšeními. Nová CUPRA...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jarní tipy na skrytá místa u Prahy s Toyotou Prius

Jarní tipy na skrytá místa u Prahy...

Pokud hledáte cíl pro první jarní výlety, nevynechejte čtyři úžasná místa, která se skrývají nedaleko hlavního města. Vyrazili jsme na ně se zbrusu novou Toyotou Prius s plug-in hybridním...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Range Rover Electric: Testován tak, aby byl lídrem

Range Rover Electric: Testován tak, aby...

Cíl je, aby se Range Rover Electric stal lídrem v oblasti elektrického pohonu, kultivovanosti a luxusního cestování. První prototypy se vydaly do několika lokalit s nejnáročnějšími podmínkami...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Výjimečné partnerství: Závodní tým formule 1 se bude nově jmenovat Scuderia Ferrari HP

Výjimečné partnerství: Závodní tým...

Globální spolupráce dvou předních značek HP a Ferrari zahrnuje společný závazek k inovacím, výkonu a důvěře. Logo HP se na formulích objeví již v nadcházejícím závodě F1 v Miami....