Cílem soutěže je rozšířit povědomí řidičů o službách tohoto věrnostního zákaznického programu společnosti Shell, který zákazníkům čerpacích stanic Shell nabízí mnoho výhod.

„SMART znamená chytrý, a proto chytrý může být každý, kdo si zasoutěží s programem SMART“, říká Pavel Los ze společnosti Shell. Pravidla jsou jednoduchá. Stačí zodpovědět tři otázky tématicky zaměřené ke společnosti Shell v České republice. „Na prvních pět výherců čekají ceny z katalogu SMART v podobě hodinek, polokošile nebo kšiltovky. Výherci soutěže také obdrží SMART karty s připsanými body“.

Soutěž je součástí mediální kampaně na podporu věrnostního zákaznického programu SMART a setkat se s ní můžete po celý únor na stránkách www.centrum.cz. Seznámíte se zde s vybranými produkty z aktuální nabídky SMART katalogu a můžete se stát přímo členem SMART klubu. Benefitem pro každého nového účastníka klubu v rámci měsíční kampaně je členské SMART karta s připsanými 150 body a denní losování o trička Shell.
Program SMART uvedla společnost Shell Czech Republic na český trh v roce 1998 a od té doby si získal mnoho příznivců. Být členem SMART klubu má mnoho výhod a stát se jím může kdokoliv. Stačí vyplnit přihlášku a pak už jen využívat služeb čerpacích stanic Shell a sbírat na vlastní čipovou kartu body. Body lze získat jak při nákupu paliva, tak i při nákupu v prodejnách na čerpacích stanicích Shell. Produkty a služby, které lze získat výměnou za body, si může každý zájemce prohlédnout v každoročně vydávaném SMART katalogu a nyní nově i na internetu na www.shell.cz. Tento rok je v katalogu přes 200 druhů zboží a služeb.