Po dvou prvních místech na okruhu Jarama ztrácí Gabriele Tarquini s Hondou Accord v ME cestovních vozů na vedoucího Fabrizia Giovanardiho s Alfou Romeo už jen šestnáct bodů. Takže finále třídy superturismo bude v Estorilu dramatické až do samého závěru. V Jaramě, kde se uskutečnil devátý dvouzávod ME, získal Tarquini díky dvěma výhrám už své osmé a deváté vítězství.
A právě proto ztrácí na Giovanardiho s Alfou Romeo pouhých 16 bodů, a to při způsobu bodování ME nic neznamená. V prvním závodě vyhrál Tarquini před týmovým kolegou Jamesem Thompsonem, který mu před Giovanardim dokonale kryl záda. Čtvrtý projel cílem Nicola Larini s Alfou Romeo, před Nealem (Nissan Primera) a de Lorenzim (BMW).
Do druhého závodu musel dát Tarquini všechen svůj um, neboť se startuje v obráceném pořadí, než v jakém jezdci projeli cíle. Takřka po celý závod útočil Tarquini na Giovanardiho, protože pouze vítězství mu dávalo šanci bojovat o titul. „S Gabrielem jsme bojovali v duchu fair-play. Sice jsem se snažil sebevíc, nakonec jsem, ho ale za zády neudržel“, říkal Giovanardi v cíli. Třetí příčku vybojoval de Lorenzi před Thompsonem a Larinim.
V průběžné klasifikaci vede tedy zatím Giovanardi (58) , jenž vyhrál třikrát, zatímco druhý Tarquini má na kontě už devět vítězství, ovšem ve třech závodech vyšel naprázdno. O druhou příčku se dělí s Larinim (Alfa Romeo), který na nejvyšší příčku vystoupil rovněž třikrát. Čtvrtý je s jedním prvenstvím Walfisch s Hondou Accord (426), pátý Sardelli (398).
V kategorii supeprodukčních vozů se v Jaramě radoval stejně jako v předchozím závodě opět Nor Tommy Rustad, jenž s Nissanem Primera zvítězil stylem start-cíl.“Pole position se ukázalo jako nejlepší východisko do závodu. V první zatáčce po startu to za mnou vřelo jako při závodě trucků.“, říkal Rustad. Cestu ke zlatému věnci mu ulehčila trojice jezdců s BMW – Simon, Morbidelli a Huisman, kteří po kolizi vypadli hned v první zatáčce. A právě toho využil Rustad a svým soupeřům hned poodjel. Druhý dojel mladíček Tobia Masini s Alfou Romeo, jenž tak vyhrál kategorii do 25 let, a jako třetí James Hanson s BMW 320. Největší favorit a vedoucí muž průběžné klasifikace Peter Kox obsadil až 4.příčku, ale přesto si vedení udržel s tříbodovým náskokem před D.Huismanem, rovněž s BMW 320.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií