Maybach, značku s bohatou tradicí, která se v 30.letech stala synonymem kvality a vytříbeného stylu, používá teď jako novou luxusní značku společnost DaimlerChrysler, kterou bude od podzimu příštího roku presentovat Mercedes Benz.
„S názvem Maybach chceme zdůraznit jedinečný charakter našich příštích špičkových produktů a pokračovat v tradici legendární značky, jejíž fascinující auta ztělesňovaly v letech 1921 až 1940 nejvyšší stylistickou a technickou dokonalost. S použitím nejmodernější technologie MB nasadí tato vozidla nový standard ve světě špičkových automobilů a tím dokážeme všechnu čest jménu Maybach“. říká J.Hubbert z představenstva DaimlerChrysler.
Taklé logo MM je reminiscencí na bývalou německou značku luxusních vozů. V moderní interpretaci se orientuje na emblém, který zdobil chladič mnoha obdivuhodných automobilů: „Zkratka MM tehdy znamenala Mybach Motorenbau, nyní Maybach Manufaktur“.
S Maybachem tak patří do koncernu DaimlerChrysler dnes už šest unaček osobních automobilů – Mercedes Benz, Maybach, Smart, Chrysler, Jeep a Dodge.
Od počátku minulého století byl název Maybach úzce spjat s tehdejší mladou značkou Mercedes. Wilhelm Maybach, technický ředitel společnosti Daimler Motoren a dlouholertý přítel Gottlieba Daimlera, vyvinul v roce 1900 prvnmí Mercedes, který se stal s vpředu uloženým hliníkovým motorem, dvěma vačkovými hřídeli a pokrokovým voštinovým chladičem milníkem v konstrukci automobilů a průkopníkem všech moderníchosobních vozů. V roce 1907 W.Maybach „král konstruktérů“ opustil stuttgartský podnik a věnoval se konstrukci leteckých motorů pro vzducholodě Zeppelin. Z jeho podniku „Luftfahrzeug-Motorenbau GmbH“ se později vyvinul „MTU Friedrichshafen“, jenž patří dnes do koncernu DaimlerChrysler.
Maybachův syn Karl začal v roce 1921 vyrábět ve Friedrichshafenu luxusní a technicky dokonalé automobily. Vlajkovou lodí byl dvanáctiválcový moel Zeppelin DS8, největší německý automobil 30.let. Karosérie Maybachů vznikaly převážně u renomovaných karosářských firem podle individuálního přání.
Nejvyšší stupeň individuality, výrazná elegance a exkluzivita s co možná největším vnitřním prostorem, to jsou cíle nově založené značky Maybach. Prioritu mají intenzivní péče o každého zákazníka a realizace jeho náročných požadavků. Proto nebudou vozy zhotoveny podle katalogu ani nabídky výbavy, ale až na základě podrobné výměny myšlenek mezi zákazníkem a poradcem. Proto je k dispozici také jedinečná nmabídka nejkvalitnějších materiálů, exkluzivních barev a inovačních technických detailů. Takže v každém okamžiku mohou být designer a inženýři vtažení do procesu ztvárnění.
Proto bylo také v Sindelfingenu vystavěno zákaznické centrum Maybach jako „Center ox Excellence“, které poslouží jako vzor pro další specializovaná poradní centra, DaimlerChrysler je cjce vystavět ve vybraných zemích. Všechny budou v úzkém kontaktu s Maybach Manufaktur v Sindelfingenu a tamním vývojovým centrem. V každém okamžiku tak mohou být designeři a inženýři vtaženi do procesu ztvárnění. Manufakturní výroba umožní požadovanou flexibilitu při realizaci osobních přání a zároveˇb garantuje nejvyšší kvalitu. Denně nemá být postaveno víc než sedm vozidel.
Vývoj vozů Maxbach leží zcela v rukou nejlepších inženýrů Mercedes-Technologie-Centra v Sindelfingenu a jako novábznačka profituje z know-how. Zároveň Maybach nabízí osvědčené kvality Mercedesu v oblastech bezpečnosti, spolehůlivosti, funkčnosti a životnosti. Maybach bude pohánět zážehový vidlicový dvanáctiválec biturbo. Ročně se má postavit až 1500 sedanů převážně pro trhy v USA, západníEvropě a Japonsku.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií