Na tiskové konferenci před začátkem sezóny se už Ervín Krajčovič cítil na svém postu jako doma. Zdá se také, že pod jeho vedením by DELTA ÚAMK racing team mohl v krátkém čase stanout na absolutní špici našeho motokrosového žebříčku. Tím krátkým časem je dokonce míněna už letošní sezóna. S tou předcházející ambiciozní manažér příliš spokojen nebyl. Jeho svěřence provázela častá zranění, která byla hlavní příčinou průměrných výsledků a ještě k tomu v loňském roce tým teprve hledal tu správnou cestu přípravy k náročným bojům se silnými soupeři. Letos se však na startovní čáře do motokrosové sezóny nachází tým ve zcela jiné pozici. Především má pro něj obrovský význam tříletá smlouva s výrobcem prvotřídní techniky, jakou světově úspěšná značka Husqvarna. Špičkové stroje však v DELTA ÚAMK racing teamu budou sedlat i stejně špičkoví jezdci. Ervín Krajčovič především spoléhá na to, že hvězdu týmu vynesou do nadoblačných výšin: mistr světa v kubatuře 125 ccm Alessio Chiodi, který by se měl představit v dresu Delty na dvou závodech domácího mistrovství a Berndt Eckembach, loni čtvrtý ve světovém mistrovství pětistovek, kterého bychom měli na našich tratích vidět častěji než italského jezdce. Oba by však měli měrou vrchovatou přispět ke splnění důležitého cíle pro letošní rok,zisku domácího titulu v družstvech. Od devatenáctiletého Petra Bartoše, velké naděje našeho motokrosu, zase manažér očekává útok na nejvyšší příčku domácího šampionátu v nabité kubatuře stopětadvacítek. Barvy DELTA ÚAMK racing teamu budou ještě hájit, především v českém mistrovství, zkušení Jan Šturma a Stanislav Bartoš, kteří by měli být oporami pro šestnáctileté mladíky Zdeňka Kosteleckého a Jana Skoka.
DELTA ÚAMK racing team však bude zastoupen i v poli závodníků na silničních motocyklech a to nadějným, ale už i úspěšným Michalem Březinou, loni druhým v českém mistrovství kubatury 125 ccm a navíc pyšnícím se titulem slovenského mistra. Minimálně podobné úspěchy by si na své konto měl připsat i jako člen Delty.
Ervín Krajčovič určil pro letošek svým svěřencům poměrně vysoké cíle. Má k nim však důvod. Příprava na sezónu proběhla na opravdu profesionální bázi, začala už v listopadu, v prosinci jezdci trénovali v Itálii s novými motocykly, v lednu absolvovali náročnou horskou přípravu a v následujícím měsíci vyrazili znovu do zahraničí, do Belgie a opět do Itálie. V Delta týmu tentokrát nic neponechali náhodě a dokonce, ve spolupráci s odborníky, naordinovali jezdcům přísný režim v konzumaci tekutin i jídla.
Díky takto vytvořeným podmínkám proto manažér vyžaduje od každého člena týmu, aby pro úspěch udělal maximum. Vždyť, na jejich přístupu k povinnostem a následně i zisku očekávaných úspěchů, závisí jejich další sportovní dráha a s ní pochopitelně i zájem sponzorů.