„Ústecká 21“, závod automobilů do vrchu na Andrlův Chlum se jezdí v Ústí nad Orlicí už čtvrt století a svým charakterem patří u nás mezi nejtechničtější tratě. V letošním roce, kromě dvou podniků současných i historických automobilů započítávaných do domácího šampionátu, se zde uskuteční poprvé také Evropský pohár historických vozidel (sobota), v neděli pak FIA Challenge soudobých vozidel.
Po oba dny probíhají v dopoledních hodinách (9 – 12) tréninky, závodit se začíná vždy od 13 hodin. Evropský pohár historických vozidel se až dosud jezdil pouze ve Šternberku, letos poprvé dostal příležitost uskutečnit jeden z podniků také Auto-klub Ústí nad Orlicí, jenž několik let usiluje rovněž o zařazení do evropského šampionátu.
V historických automobilech uvidíme kromě celé plejády domácích jezdců se zajímavými vozy (Škoda Baghira, Š 130 RS, Spider MTX, Škoda 2000, BMW 2002 Alpina) také rychlé Italy Corsaniho (Triumph TR 3) a Sambu (Alfa Romeo), Švýcarské jezdce Pauliho (Alpine Renault), a Eisenhuta (Lotus 150 – Le Mans). Němečtí manželé Aumüllerovi a sběratelé vozů značky Abarth přivezou jak dvoulitrový Abarth Simca 2000 GT, tak atraktivní Fiat Abarth 1000.
Pokud jde o domácí šampionát soudobých vozidel, na startu se objeví kompletní domácí špička, v němž se o absolutní vítězství utkají Otakar Krámský se Spiderem Ocella BMW a Josef Krečmer s monopostem Ralt 24. V mezinárodním závodě se pak představí mj. dva chorvatští jezdci z týmu Krámský Motorsport – Čikor Dubravko a Niko Pulič.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií