Pětimístný sedan Chrysler Sebring vychází ze svého úspěšného předchůdce Stratus, jenž byl na americkém trhu doslova revolucí a získal prestižní titul Vůz roku 1995 především za koncepci Cab Forward Design. Přišel totiž s neobyčejně objemným interierem a velkým zavazadlovým prostorem při zachování elegantního dynamického designu exteriéru. Nový Sebring v této filozofii pokračuje, ovšem přináší další inovativní technické prvky do střední třídy, k nimž patří nový celohliníkový šestiválcový motor 2.7 a brzdový systém s protiblokovacím zařízením ABS Plus spojující funkce klasického ABS, elektronického rozdělení brzdné síly EBD a dynamického systému jízdní stability. Systém ABS Plus je vyspělou softwarovou nadstavbou klasického protiblokovacího zařízení, pracuje za všech podmínek a spolu s EBD podle zrychlení vozidla okolo svislé osy individuálně rozděluje brzdný účinek také na jednotlivá kola každé nápravy.
Na český trh přichází jako čtyřdveřový sedan tříprostorové koncepce se stupňovitou zádí, s výraznou maskou přídě ve stylu sportovních automobilů, velkými světlomety i koncovými svítilnami, zvýšenou hranou zádě. Název připomíná slavnou závodní trať na Floridě, kde se jezdí známá „dvanáctihodinovka“.
Je postaven na velkém rozvoru 2743 mm, přičemž délka vozu je 4844 mm, šířka 1792 mm a výška 1396 mm. Velmi dobré jízdní vlastnosti zaručuje také široký rozchod kol, vpředu i vzadu shodně 1528 mm. Zavazadlový prostor má objem 406 litrů.
V nabídce pro Evropu jsou dva zážehové motory, čtyřválec 2.O DOHC a celohliníkový šestiválec 2.7 DOHC (známý z modelu 300M). Oba mají čtyřventilový rozvod, pod kapotou jsou uloženy napříč a pohánějí přední kola. Menší dvoulitrový motor o výkonu 104 kW (141 k) při 5700 ot/min. a největším točivém momentu 188 N.m při 4350 ot/min. se alternativně dodává s pětistupňovou manuální převodovkou (od modelového roku 2002) nebo čtyřstupňovou samočinnou AutoStick s možností přímého řazení. Větší šestiválec 2.7 s výkonem 149 kW (203 k) při 5900 ot/min a točivém momentu 262 N.m při 4300 otáčkách za minutu je k dispozici výhradně se samočinnou převodovkou. Nový šestiválec vykazuje také nižší spotřebu paliva a díky variabilní délce sání i příznivější průběh točivého momentu už od nižších otáček.
Všechny brzdy jsou kotoučové o průměru 381 mm, pneumatiky 195/65 VR 15 ve výbavě LE nahrazují větší 205/60 VR 16 pro Sebring LX.
Bohatá výbava Sebringu zahrnuje podle modelu LE a LX klimatizaci, palubní počítač, samočinnou převodovku AutoStick, kožené čalounění, zadní sklopné opěradlo sedadel dělené v poměru 60:40, elektrické ovládání všech bočních oken atd.
Za luxusní model Chyrsler Sebring LX 2.7 V6 zaplatí zájemce 995 000Kč, cena verze 2.0 LE, která nemá mj. ABS, kožený interiér, tlakové ostřikovače předních světlometů, nebyla dosud stanovena.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.