Pro Škoda Auto je to hodnocení významné, protože Ukrajina – to je potenciál 50 milionů zákazníků.
Slavnostní vyhodnocení soutěže, kterou uspořádaly týdeník Avtocentr a Ukrajinské sdružení automobilových importérů a dealerů, se uskutečnilo o minulém víkendu v ukrajinském hlavním městě Kyjevě. Vedle novinářů se akce zúčastnili všichni významní činitelé automobilového obchodu na Ukrajině. V 10 soutěžních kategoriích Škoda Auto zvítězila ve čtyřech a v dalších třech byla ve finále. Kromě výše uvedených titulů si značka Škoda odnesla titul za nejdynamičtější vzestup na trhu a za nejlepší reklamu, kterou iniciovala firma AutoTrading, hlavní obchodní partner značky Škoda na Ukrajině. Kromě toho se modely Octavia a Fabia umístily mezi nejlepšími třemi automobily ve své třídě na ukrajinském trhu.
V roce 2000 si vozy Škoda na Ukrajině zakoupilo 2627 zákazníků, což bylo o 91 % více než v roce 1999. Škoda Auto tak zaujímá pozici číslo 1 mezi dovozci nových automobilů. Škoda Auto očekává další růst odbytu a posílení pozice na velmi perspektivním trhu Ukrajiny díky zahájení prodeje modelů Fabia loni v říjnu, respektive modelu Fabia Combi letos na jaře. Hodnotitelé zejména vyzdvihli model Octavia, který nabízí nejlepší poměr mezi kvalitou, jízdními vlastnostmi a cenou.