K mírnému meziročnímu poklesu prodejů o 2,9 % došlo ve střední Evropě (bez ČR), kde si vozy Škoda koupilo 73 068 zákazníků. Výraznější pokles odbytu zaznamenal celkový trh s automobily v Polsku, který za sledované období poklesl o 19 %. Škoda Auto přitom na tamním trhu prodala 28 814 vozů (-11,6 %) a zvýšila tak tržní podíl na 7,1 %. Obdobný pokles odbytu zaznamenal také automobilový trh na Slovensku, kde Škoda Auto prodala 22 703 vozů. I na Slovensku se zvýšil podíl Škoda Auto na trhu s novými vozy na 56,9 %. Mírný nárůst naopak zaznamenal odbyt nových vozů Škoda v České republice, kde si je zakoupilo 57 912 zákazníků (+2,4 %). Tržní podíl Škoda Auto na českém trhu tak dosáhl 50,7 %.
K výraznému nárůstu prodejů vozů Škoda došlo naopak například v Maďarsku (5 367, + 13,4 %), Chorvatsku (4 439 vozů, + 73,1 %) nebo Jugoslávii (1 224, + 71,2 %). Podobné oživení zaznamenává odbyt vozů Škoda ve státech bývalého Sovětského svazu – na Ukrajině (1 479 vozů, + 80,6 %) nebo v Rusku (1 760 vozů, 42,9 %).
Svou tradiční roli tahouna odbytu vozů Škoda potvrdila západní Evropa v čele s Německem (48 520 automobilů, + 8,7 %). Škoda Auto na tomto nejnáročnějším evropském automobilovém trhu potvrdila svůj úspěch a zvýšila tržní podíl na 1,8 %. Velkému zájmu zákazníků se Škoda těší také například ve Velké Británii (23 126 vozů, + 14,5 %), Itálii (16 341 vozů, + 5,9 %) nebo ve Španělsku (11 096 vozů, + 19,3 %).
V letošním roce Škoda Auto plánuje vyrobit a prodat více než 400.000 vozů. Předpokládaný obrat automobilky by měl překročit 130 miliard Kč.