V Ingolstadtu už byly práce na zvýšení výrobní kapacity zahájeny. Do tradičně úzkých profilů výroby, jakým je např. karosářská linka, míří vyšší investice, které zaručí dosažení vytyčených cílů. Vedení automobilky počítá s celou řadou dalších podpůrných opatření, mezi které patří i mimořádné směny. Finální montážní linka modelu TT v maďarském závodu Audi v Györu bude v blízké budoucnosti pracovat šest dnů v týdnu, aby uspokojila vysokou poptávku. Díky všem těmto opatřením by se měly dodací lhůty zkrátit na úroveň pěti až sedmi měsíců.
Audi TT Coupé se na trhu objevilo koncem října roku 1998. Do konce loňského roku se podařilo vyrobit celkem 13 682 vozů Audi TT. Prodejci automobilů Audi však v současné době registrují přes 20 tisíc dalších objednávek. V polovině roku 1999 by měl jejich nabídku obohatit také odvozený otevřený model Audi TT Roadster.
Audi vyrábí své vozy, pověstné špičkovou technickou úrovní a vysokou kvalitou, v celé řadě zemí světa. Společnost má výrobní závody v Německu, Maďarsku, Číně, Brazílii a Jižní Africe. V loňském roce automobilka Audi poprvé ve své historii prodala více než 600 000 vozů a dosáhla tržeb přes 27 miliard DM. Společnost Audi dnes zaměstnává asi 42 tisíc pracovníků po celém světě.