Nový Ford Mondeo v Paříži

Tento zcela nový vůz střední třídy představí Ford 28. září 2000 na pařížškém autosalonu v provedení čtyřdveřový sedan, pětidveřový vůz se splývající zádí a prostorné pětidveřové kombi.

V České i Slovenské republice se začne prodávat ještě před koncem letošního roku. Nové Mondeo je prvním reprezentantem plánované pětileté kampaně, během níž Ford představí v Evropě celkem 45 nových modelů.


Nové Mondea respektuje u Fordu vzniklou karosářskou školu „New Edge“, ale přesto působí jeho celkový design klidně a důstojně. Díky většímu rozvoru a rozchodu kol vpředu i vzadu má nové Mondeo podstatně zvětšený vnitřní prostor pro pohodlnější cestování.


Zcela výjimečné bude nové Mondeo i v oblasti aktivní a pasivní bezpečnosti. Základem je extrémně tuhá struktura karoserie, účinné deformační zóny a zcela nový podvozek s optimalizovaným nezávislým zavěšením kol. Brzdový systém je standardně vybaven vyspělým systémem ABS, k dispozici je i elektronický rozdělovač brzdové síly a rovněž elektronický stabilizační systém ESP. Svou posádku ochrání nové Mondeo hned šesti airbagy, tedy dvěma čelními, dvěma bočními a dvěma hlavovými, které chrání cestující na předních i zadních sedadlech. Čelní airbagy jsou přitom dvojčinné, to znamená, že pomocí vyspělé detekční elektroniky dokáží rozlišit sílu nárazu a naplní se buď větším či menším množstvím plynu, popřípadě se „nafouknou“ dvakrát po sobě tak, aby řidiče i spolujezdce ochránily s nejvyšší možnou účinností.

Nový Ford Mondeo v Paříži


Nové Mondeo pohánějí nové čtyřválcové benzinové motory s označením Ford Duratec HE s objemem 2,0 l / 145 k a 1,8 l / 125 či 115 k s nízkou spotřebou a vysokou čistotou výfukových plynů.


Nové čtyřválcové šestnáctiventilové dvoulitrové turbodieselové motory nesou označení Duratorq DI a budou se dodávat ve dvou výkonových verzích: 90 a 110 koní. Tyto motory mají velmi nízkou spotřebu i emise. Výrobce udává u obou motorů stejnou výši kombinované spotřeby na 100 km: pouze 5,9 litrů nafty.


Vrcholem nabídky motorů je osvědčený dvouapůllitrový čtyřiadvacetiventilový agregát do V o výkonu 170 koní. Kromě klasické pětistupňové převodovky bude k dispozici i čtyřstupňová samočinná převodovka Ford.

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Štajf slavil triumf na historické Vltavě

Štajf slavil triumf na historické Vltavě

Posádka týmu ACCR Racing21 Vojtěch Štajf a Veronika Havelková předvedla s vozem Toyota Celica GT-Four na trati 32. ročníku Historic Vltava Rallye o uplynulém víkendu brilantní jízdu, suverénně...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Ford Mustang Mach-E má nové baterky a prodloužený dojezd

Ford Mustang Mach-E má nové baterky a...

Jmenuje se Mach-E a před čtyřmi lety přijel jako elektrická obdoba slavného Mustangu s majestátním předkem a specifickým zadkem. Nicméně s Mustangem toho má společného asi jako petrolejka a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Prokop s Chytkou drží i po osmé etapě Dakaru osmé místo

Prokop s Chytkou drží i po osmé etapě...

Pracovní týden začal pro závodníky 44. ročníku Dakaru pěkně zostra. Pořadatelé jim nachystali nejdelší kilometráž v podobě 830 kilometrů z nichž 395 bylo měřených. Šokem pro Martina...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Martin Prokop se i po třetí etapě Dakaru drží v TOP 10

Martin Prokop se i po třetí etapě...

Krátká a rychlá třetí etapa letošního Dakaru obnášela 255 měřených kilometrů v okolí bivaku v Al Qaisumah, když pořadatel musel kvůli zaplavenému maratonskému bivaku v Al Artawiyah změnit...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nikdy není pozdě. Řidič přesedlal na elektromobil v 87 letech, pořídil si Ford Mustang Mach-E

Nikdy není pozdě. Řidič přesedlal na...

Pedro García (87), který celý život jezdil s auty poháněnými spalovacím motorem, dokazuje, že na budoucnost není nikdy pozdě. Rozhodl se totiž přejít na elektrický pohon a pořídil si Mustang...