Přelom srpna a září je už od roku 1993 vyhrazen Ennstal Classic, veteránské soutěži organizované uznávaným motoristickým novinářem Helmutem Zwicklem. Také letos budou na startu nádherná, v mnoha případech i vzácná, historická vozidla z let 1920 až 1972, ale i celá plejáda zvučných jmen. Vedle už tradičních účastníků jako jsou švédský soutěžák Erik Carlsson (Saab 93), dvojnásobný mistr světa v rallye Walter Röhrl (Porsche 356 Carrera Cabrio), jeden z nejslavnějších jezdců všech dob, vítěz Mille Miglia Stirling Moss (Jaguar E), finský „rallye-profesor“ Rauno Aaltonen (BMW 2002) či rakouská legenda Dieter Quester (Porsche Carrera), letos do Gröbmingu poprvé zavítají i takové osobnosti motoristického světa jako např. motocyklový šampión John Surteees (MB 300 SL), několikanásobný vítěz Le Mans Jacky Ickx (Porsche 356 Americana), „létající Fin“ Hannu Mikkola (Ford Escort) atd.
Letos se na Ennstal Classic chystá také první český účastník Zdeněk Hajdůšek s Tatrou 2-603 B5. Sběratel sportovních vozů značky Abarth pan Leo Aumüller představí litrový Fiat Abarth 1000 Bialbero o výkonu 115 k, Werner Fessl pojede se soutěžní Lancií Fulvií HF po Simo Lampinenovi, a tak bychom mohli pokračovat. Startovní listina obsahuje celkem 120 posádek na vozech čtyřiceti značek z celého světa. Mezi nejsilnější automobily bude patřit 6,5litrový Bentley Speed Six o výkonu 250 k, pětilitrový Mercedes Benz 500 k, čtyřapůllitrová Lagonda M 45 a V 12 Le Mans, zatímco nejvíce koní pod kapotou mají Aston Martin DB 5 (330 k) a Ferrari 330 GTC (300 k). Naproti tomu Wolseley Hornet jich má pouze 14.
Ennstal Classic začíná ve čtvrtek 31. srpna horskou zkouškou na dvoutisícový Stoderzinken, po němž následuje ještě noční prolog z Gröbmingu do Schladmingu. Pátek je pak vyhrazen pět set kilometrů dlouhé etapě vedoucí přes několik alpských průsmyků. Celou soutěž zakončí sobotní Grand Prix Gröbmingu v ulicích malebného městečka.