Nikdo, kdo miluje rychlost neodmítne jízdu po závodním okruhu ve formuli, a už vůbec ne, když ji pilotuje takový jezdec jako je Francouz Olivier Panis, oficiální testovací jezdec McLarenu. A to ani pokud jde o skokany na lyžích, kteří při spouštění se z mamutích můstků musí také projevit notnou dávku odvahy. A protože mezi hosty úvodního podniku DTM byli mj. skokani Martin Schmitt -–vítěz Světového poháru a jeho kolega Sven Hannawald – mistr světa v letech na lyžích, tak tentokrát padla volba na ně. Jedinečný zážitek z „projížďky“ po slavném Hockenheimringu jim připravil Olivier Panis, vítěz Velké ceny Monaka 1995. Vůbec je nešetřil a pořádně si je vychutnal. Silný zážitek by pilotovi „ef-jedna“ rádi oplatili a tak přemýšlejí, jak si v zimě připevní Francouze na lyže.
Dvoumístný automobil formule 1 s desetiválcovým motorem Mercedes Benz o výkonu ca 590 kW představil v roce 1998 tým West McLaren Mercedes. Jde o zcela nový automobil, nikoliv o přestavbu některého ze stávajících monopostů, splňující nejvyšší normy konstrukční bezpečnosti, ovladatelnosti a jízdních vlastností shodných s formulí 1. Oproti klasické „ef-jedničce“ se rozvor a délka prodloužily o 100 mm na 4660 mm, přičemž hmotnost 600 kg zůstala zachována . Řidiče a spolujezdce dělí od sebe kompozitová přepážka včetně čelní opěrky hlavy. Vozidlo dosahuje příčného zrychlení 4 g jako opravdový monopost.
McLaren však nezůstal se svým nápadem osamocen, např. Arrows postavil dvoumístný monopost na základě Tyrrellu Ford V8 nebo Mario Andretti vozí zájemce v Reynardu 981 Honda.