“Naše evropské vedení má zato, že právě teď nastal ten správný čas, “ uvedl Nick Scheele, “a na mnoha úrovních se snažíme, aby se společnost Ford of Europe do roku 2001 vrátila k zisku. Oddělení pro design a vývoj tvrdě pracují na tom, abychom na trh uvedli ještě zajímavější modely.”
Současně Scheele oznámil plán snižování nákladů o další 1 miliardu USD do konce roku 2001. “Podnikli jsme významné kroky ke zlepšení efektivnosti v Evropě včetně snížení přebývajících kapacit a fixních nákladů. Naše transformace bude provázena uváděním řady nových produktů a technologií, ale musíme přitom urychlit snižování nákladů a do konce příštího roku zvýšit efektivitu o 50 %.”
Efektivnější, pružnější a všestrannější distribuce se stala dalším z klíčových prvků Fordovy nové obchodní strategie. Pokud jde o celoevropskou dealerskou síť, která zůstává jádrem Fordova distribučního systému, oznámil Scheele záměr jít cestou menšího počtu přímých dealerů působících na větších územích. Tento proces už probíhá na národních úrovních.
Ford také plánuje využití svých silných stránek, pokud jde o spolupráci v oblasti globálního elektronického obchodování. Přislíbil nové iniciativy v této oblasti, jejichž cílem je přizpůsobení měnící se spotřebitelské poptávce. “Zákazník je jádrem našich evropských transformačních záměrů,” řekl Nick Scheele. “Kromě plánů na nové modely přijdeme s novými způsoby obchodování a uspokojování potřeb zákazníků. Naším cílem je stát se v této oblasti do roku 2005 nejlépe pracující automobilovou společností. ”
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů