Na trh nejprve vyjedou vozy A6 4.2 quattro, jejichž všechna čtyři kola bude pohánět osmiválcový zážehový motor V8, který ze svého objemu 4,2 l dává výkon 300 k. O něco později se objeví verze s motorem V8 o objemu 3,7 litru o výkonu 260 k. Oba motory s třístupňovým řízením délky sacího potrubí mají vynikající průběh točivého momentu a hospodárný provoz.
Výborné jízdní vlastnosti, dané systémem pohonu všech kol, umocní i moderní elektronický stabilizační program ESP. O přenos výkonu se bude starat pětistupňová samočinná převodovka tiptronic s možností manuální volby rychlostních stupňů.
Zároveň s novými motory se nové verze Audi A6 dočkaly i dílčích změn v konstrukci a designu: Na první pohled zaujmou nové světlomety, pozměněná příď vozu a sportovně vyklenuté lemy podběhů. Vůz má širší rozchod vpředu i vzadu a pro nezávislé zavěšení všech kol bylo použito lehkého aluminia.
Verze Audi A6 Avant mají vzadu vzduchové pružiny, které zaručují stále stejné chování vozu bez ohledu na užitečné zatížení. Vzduchové odpružení je vybavené systémem pro udržování konstantní světlé výšky vozu.
Bezpečnostní výbava každého vozu zahrnuje mimo jiné dvojici čelních airbagů, dva boční airbagy umístěné v bocích předních opěradel a pyrotechnické předpínače všech tříbodových samonavíjecích pásů. Na přání je možné získat boční airbagy také pro zadní sedadla. Výrazným bezpečnostním prvkem je i systém SIDEGUARD – průběžný hlavový airbag, účinně chránící pasažéry na předních i zadních sedadlech při nárazech ze strany.
Audi A6 4.2 V8 quattro se na českém trhu objeví v létě roku 1999. Cena pro ČR zatím nebyla stanovena. Vozy Audi A6 s motorem 3,7 V8 se na náš trh dostanou ve druhé polovině roku 1999.