Ford EuroService: Na cestách s klidem v duši

Stejně jako člověk potřebuje také auto životní pojistku. Tou je ideální propojení dvou „sesterských služeb“ – Ford EuroService a Extra záruky Ford

Ford EuroService: Na cestách s klidem v duši

I nové automobily vybavené nejmodernějšími technologiemi mohou mít své „mouchy“, stejně jako nejlepší řidiči. Ve chvílích , kdy se vůz proti vůli člověka za volantem zastaví, nastává okamžik zlomu. Buď postižená posádka začne problémy řešit sama nebo si přivolá pomoc. Ta se u Fordu jmenuje EuroService.

Služba Ford EuroService nabízí v případě poruchy na voze bezplatně vše potřebné k tomu, aby se cestující dostali tam, kam potřebují. Mezi poruchy se počítá i prázdná nádrž, klíč zlomený v zapalování či zapomenutý uvnitř zamknutého vozu nebo běžný defekt pneumatiky – tedy problémy, za které si řidič většinou může sám.

Pomoc v celé Evropě


EuroService mohou využívat zdarma majitelé nových vozů Ford po dobu jednoho roku od uvedení do provozu. Nyní lze tuto službu prodloužit stejně jako záruku na vozidlo až na čtyři roky. Brzy budou moci EuroService získat i ti, kteří jej zatím nevyužívali a jejich auto není starší než pět let.


V 33 evropských zemích stačí zavolat na číslo služby EuroService a pomoc by měla do hodiny přijet kdykoliv a kamkoliv. Služba se nevztahuje na likvidaci následku autonehody. I v takovém případě však může EuroService zprostředkovat řidiči pomoc.


Ale co když chcete zavolat EuroService v cizině a nedomluvíte se tam? Stačí vytočit české číslo a tuzemská služba všechno zařídí.


Teorie a praxe jsou však slova s rozdílnými významy, takže se Svět Fordu rozhodl vyzkoušet, jak v české republice EuroService funguje.

Stačí zavolat


Zabouchneme prostě u zamknutého Fordu Focus kryt zavazadlového prostoru. Znáte to – po příjezdu z chalupy vytáhnete z útrob vozu všechny tašky. Jste ověšeni jako vánoční stromeček, z ruky mimoděk vypadnou klíče a nedobytně zůstanou uvnitř. Voláme pražské číslo 205 71 056. Na druhé zazvonění zvedne služba sluchátko a přislíbí pomoc. Zámečník Pavel Ferstl přijíždí za tři čtvrtě hodiny. „Otevřít dvojité centrální zamykání bez poškození nebude legrace. Auto už je dobře zabezpečené proti zlodějům,“ upozorňuje předem.


Zašátrá v kabele pro šperhák vlastní výroby a sedne si na bobek ke dveřím spolujezdce. Soustředěně otáčí kovovou trubičkou v zámku. „Řídím se citem, ne sluchem. Musí se mi podařit přesně srovnat šest lamel v zámku.“


Obdivujeme jeho trpělivost a stydíme se, že jsme klíč zavřeli do auta schválně. V kapse máme pro jistotu náhradní klíče. O tom ale ani muk, trpělivost by se zřejmě změnila v oprávněný hněv.


Několikrát se zdá, že je vyhráno, ale Focus odolává už 20 minut. „Nová auta jsou nejhorší, zámky ještě nejsou oběhané,“ vysvětluje klidně zámečník. Zdá se, že si je jistý úspěchem.


Šperhákem rovná lamely v zámku celých pětadvacet minut až cvak…Klíče jsou osvobozeny. „Zatím jsem byl úspěšný, jen do jednoho auta jsem musel vniknout násilím. Do Focusu se však zloděj bez poškození zámků jen tak nedostane. Alespoň vidíte, že testy, které uvádějí pouhé vteřiny, kdy vůz odolává, nejsou pravdivé,“ otírá si zámečník pot z čela.

Něco extra


Sestrou služby EuroService je Extra záruka Ford. Obě společně poskytují motoristovi pocit jízdy bez starostí a jsou výhodné i pro rozpočet firem.


„Co vlastně znamená ta Extra záruka? Ptá se dealera muž, který si již vybral novou zářící Focus a chce s ním mít co nejméně starostí. Prodejce ochotně vysvětluje, že kromě běžné záruky na vůz, kterou automaticky poskytuje na jeden rok, si zákazník mlže vybrat záruku prodlouženou o další jeden, dva či dokonce tři roky. Muž se po krátké úvaze rozhodne. Ví totiž, že po celé čtyři roky budou opravy jeho vozu vyřizovány rychle, snadno a s minimální administrativní náročností.


Jeho kolegyně, která si před necelým rokem koupila nové Káčko, je smutná, že propásla šanci. Ale pak zjistí, že ještě není pozdě. Extra záruku Ford si totiž může dokoupit i majitel vozu, u kterého dosud neuplynula běžná roční záruka. Stačí sepsat u svého dealera smlouvu, zaplatit a zakrátko obdrží zákazník certifikát, díky němuž může výhod této služby využít.


Při rozhodování o tom, na jak dlouho si Extra záruku koupit, je důležité, kolik kilometrů najezdí řidič se svým autem za rok. Záruka prodloužená o jeden nebo dva roky totiž platí do chvíle, dokud není na voze najeto 50 000 km. V případě prodloužení o celé tři roky činí limit 100 000 km.

Jako životní pojistka


Záruka se vztahuje na motor, převodovku, katalyzátor, přední a zadní nápravu, řízení, brzdy, klimatizaci, topení, airbagy, všechny elektrické systémy včetně řízení motoru, zamykání dveří, ABS, elektronické nastavování sedadel, veškerou elektroniku zabezpečení a komfortu vozidla zabudovanou přímo ve výrobě a na audiosystémy Ford rovněž instalované ve výrobě.


Ale co když chce motorista auto prodat? Nevadí, Extra záruka se vztahuje na vozidlo, a tak přechází na nového majitele. Totéž platí i pro EuroService. Obě služby znamenají jistotu a tedy klid v řidičově duši. Ti, kteří najezdí se svým vozem příliš mnoho kilometrů a Extra záruka by se jim nevyplatila, mohou přesto využít alespoň výhody EuroService.


Koupili jste si nového Forda a od té doby ještě neuplynul rok? Pak je tedy nejvyšší čas navštívit vašeho dealera Ford a koupit si Extra záruku. Máte-li zájem o další informace o službách Ford EuroService, zavolejte nám na číslo informační linky 02/72109109

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Štajf slavil triumf na historické Vltavě

Štajf slavil triumf na historické Vltavě

Posádka týmu ACCR Racing21 Vojtěch Štajf a Veronika Havelková předvedla s vozem Toyota Celica GT-Four na trati 32. ročníku Historic Vltava Rallye o uplynulém víkendu brilantní jízdu, suverénně...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Ford Mustang Mach-E má nové baterky a prodloužený dojezd

Ford Mustang Mach-E má nové baterky a...

Jmenuje se Mach-E a před čtyřmi lety přijel jako elektrická obdoba slavného Mustangu s majestátním předkem a specifickým zadkem. Nicméně s Mustangem toho má společného asi jako petrolejka a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Prokop s Chytkou drží i po osmé etapě Dakaru osmé místo

Prokop s Chytkou drží i po osmé etapě...

Pracovní týden začal pro závodníky 44. ročníku Dakaru pěkně zostra. Pořadatelé jim nachystali nejdelší kilometráž v podobě 830 kilometrů z nichž 395 bylo měřených. Šokem pro Martina...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Martin Prokop se i po třetí etapě Dakaru drží v TOP 10

Martin Prokop se i po třetí etapě...

Krátká a rychlá třetí etapa letošního Dakaru obnášela 255 měřených kilometrů v okolí bivaku v Al Qaisumah, když pořadatel musel kvůli zaplavenému maratonskému bivaku v Al Artawiyah změnit...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nikdy není pozdě. Řidič přesedlal na elektromobil v 87 letech, pořídil si Ford Mustang Mach-E

Nikdy není pozdě. Řidič přesedlal na...

Pedro García (87), který celý život jezdil s auty poháněnými spalovacím motorem, dokazuje, že na budoucnost není nikdy pozdě. Rozhodl se totiž přejít na elektrický pohon a pořídil si Mustang...