Jak by mohlo vypadat sportovní kombi blízké budoucnosti ukazuje General Motors na studii Chevroletu Nomad. V podstatě jde o kombinaci sportovního kupé s vysokou mírou funkčnosti s provedením kombi i pikap.
V této studii vidí mladý designerský tým návrat ke karosérii typu kombi, na rozdíl od dnes na americkém trhu převládajícím velkoprostorovým vozům a offroadům pro volný čas. Aby bylo vyslyšeno volání po sportovním kombi byl Nomad vybaven nejmladším motorem z legendární řady vidlicových osmiválců „Small Block“ používaných např.v Chevroletu Corvette. Enormní sílu 5.7litrového osmiválce (253 kW/344 k) přenáší samočinná plně elektronická převodovka typu „shift-by-wire“. Dobrý přenos síly a bezpečné jízdní vlastnosti zaručuje nezávislé zavěšení zadních kol.
Zvláštním trikem, který zvyšuje využití vozu, můžeme kombi během několika sekund přeměnit v pikap. To umožňuje inovační technika střešních lamel, které lze pouhým stisknutím tlačítka odzadu shrnout zhruba o devadesát centimetrů v podélném směru až ke středu vozidla. Současně se v případě potřeby zadní stěna otevře a využije jako prodloužená ložná plocha. Flexibilní interiér kromě jiného nabízí i možnost naplocho složit sedadlo spolujezdce i zadní lavici. Přístup k zadním sedadlům ulehčují posuvné boční dveře. Tím nestojí přepravě větších předmětů či sportovních potřeb včetně motokrosového stroje žádné překážky v cestě.
Při délce 4,7 metru má Nomad krátké převisy vpředu i vzadu, velká kola, extrémně sešikmené středové B-sloupky (každý ovšem jiným směrem) a ploché části karosérie bez rušivých elementů, tzn. např. bez dveřních klik. Šikmá záď dodává Nomadu dynamiku čistokrevného sportovního vozu. Technologicky-futuristicky působivý interiér je tvořen moderními stylistickými prvky.
Podobná kombi nejsou u Chevroletu ničím novým, neboť už v roce 1954 presentoval dvoudveřovou studii Nomad na bázi Corvette. Ačkoliv se setkala s příznivým ohlasem veřejnosti, zůstalo pouze u jednoho kusu a ten skončil ve šrotu. O rok později přišel s dvoudveřovou šestimístnou verzí Bel Air Nomad relativně plochých tvarů, na zádi zaobleným oknem, šikmým B-sloupkem a chromovanými lištami. Na trhu se však neudržel, dost možná pro svoji cenu 2700 dolarů. O to větší je dnes mezi sběrateli poptávka po dobře udržovaných Chevroletech Bel Air Nomad.