Mototechna se v lednu 2013 navíc rozšířila i na Slovensko, kde otevřela první pobočku v Bratislavě. Další chystanou pobočkou jsou Pardubice.
Nejprodávanějších 10 značek vozů v Mototechně za úvodních 6 měsíců se podílelo na celkovém prodeji podílem 84,5 %, ostatní značky pouze podílem 15,5 %:
pořadí | značka | podíl v % |
1. | Škoda | 30 |
2. | Hyundai | 11 |
3. | Kia | 9 |
4. | Renault | 8 |
5. | Peugeot | 6 |
6. | Citroen | 5 |
7. | VW | 4 |
8. | Chevrolet | 4 |
9. | Ford | 4 |
10. | Toyota | 3,5 |
— | ostatní | 15,5 |
Generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová uvedla:
„Prodejní výsledky Mototechny nás utvrdily v záměru soustředit se podobně jako zákazníci na segment zánovních vozů. Kupující preferují obrazně řečeno obojživelníky mezi novými a ojetými vozy. Jejich sympatie patří kombinaci užitné hodnoty nového auta s cenou ojetiny. Oproti novému vozu tak ušetří desítky procent z ceny. Tomuto segmentu patří budoucnost automobilového trhu.“
Mototechna nabízí
– pouze vozy zánovní s maximálně 30 tisíci najetými kilometry a stářím do tří let. Tyto vozy většinou disponují zárukou výrobce, AAA AUTO k ní přidává ještě dvouletou garanci mechanického stavu a elektrických závad. Mototechna navíc nabízí servisní služby a prodej náhradních dílů s možností využití finančních produktů k nákupu vozů. „Jedním z nich je například vlastní kreditní karta Mototechna Master Card, se kterou mají navíc řidiči slevu 4,5 % z ceny paliva po celé ČR,“ dodala Topolová.
Prodeje Mototechny rostly kontinuálně a vyvíjely se jasně proti tendenci trhu s novými vozy. Ten je za srovnatelné období ve znamení poklesu a klesl jen v únoru 2013 o 22 procent.