Část výstavy s názvem „Audi future engines“ (motory budoucnosti podle Audi)
– je věnována technologiím pohonu, které Audi vyvíjí. Kromě motorů TDI a TFSI, které zůstanou i ve střednědobém horizontu nosnými pilíři značky se čtyřmi kruhy, je zde středem pozornosti elektrifikace poháněcího ústrojí pod souhrnným označením Audi e-tron. V této oblasti se společnost Audi soustředí především na hybridní techniku typu plug-in s možností vnějšího dobíjení.
Na cestě k trvale udržitelné mobilitě budoucnosti klade Audi velký důraz na vývoj nových nosičů energie, s nimiž se mohou návštěvníci výstavy seznámit v sekci „Audi future energies“ (energie budoucnosti podle Audi). Společně se specializovanými partnery pracuje značka se čtyřmi kruhy na projektu Audi e-gas. Zároveň připravuje k uvedení na trh nová paliva na biologickém základě, která nesou označení Audi e-ethanol a Audi e-diesel. V obou případech se jedná o paliva, jejichž spalování je z hlediska emisí CO2 neutrální.
Tematický okruh „Audi urban future“ (budoucnost městské mobility podle Audi)
– ukazuje, jak intenzivně Audi sleduje a vyhodnocuje společenské megatrendy. To platí nejen pro design Audi, ale i pro globální síť odborníků Audi Urban Future Initiative, která přináší nové nápady zaměřené na řešení mobility ve velkých aglomeracích.
Audi museum mobile
– prezentuje všechny tři tematické okruhy prostřednictvím atraktivních exponátů. Mezi ně patří také tři vozidla ukazující cestu do budoucnosti – technologická laboratoř Audi R8 e-tron, závodní vůz Audi R18 e-tron quattro z Le Mans a nové Audi A3 Sportback TCNG, které jezdí na Audi e-gas. Studie Audi urban concept Spyder a Audi e-Bike Wörthersee ukazují již dnes výhled na mladistvou, chytrou mobilitu zítřka.
Logo Audi se čtyřmi kruhy symbolizuje
– značky Audi, DKW, Horch a Wanderer, které byly v roce 1932 sloučeny do koncernu Auto Union. V roce 1969 proběhla fúze společností Auto Union a NSU, které zásadním způsobem ovlivnily vývoj automobilu. Nakonec v roce 1985 došlo k proměně společnosti Audi NSU Auto Union AG na společnost AUDI AG. Audi Tradition již mnoho let spravuje a prezentuje rozsáhlou a široce rozvětvenou historii Audi společně s tradičními společnostmi Auto Union GmbH a NSU GmbH.
Audi museum mobile v Audi Forum Ingolstadt
– je otevřeno denně od pondělí do neděle mezi 9 a 18 h.
August Horch Museum Zwickau
– je otevřeno od úterý do neděle od 9:30 do 17:00 h. www.audi.de/tradition
Audi Tradition podporuje činnost klubu Audi Club International e.V. (ACI).
Společností AUDI AG oficiálně uznávaný ústřední svaz reprezentuje všechny značkové kluby Audi a kluby historických značek současné společnosti AUDI AG. Informace naleznete na www.audi-club-international.de
Skupina Audi
– dodala v roce 2011 svým zákazníkům 1 302 659 vozů značky Audi. V roce 2011 činil její obrat 44,1 miliardy EUR a provozní zisk 5,3 miliardy EUR. Audi vyrábí automobily v německém Ingolstadtu a Neckarsulmu, maďarském Györu, čínském Changchunu a belgickém Bruselu. Audi Q7 je vyráběno v Bratislavě na Slovensku. V červenci 2010 rozšířila stávající výrobu modelů Audi A4 a A6 v indickém Aurangabadu CKD produkce modelu Audi Q5. Výroba modelu Audi A1 běží v bruselském závodě od května 2010, zatímco produkce nového Audi A1 Sportback byla spuštěna v roce 2012. Audi Q3 vyjíždí z bran španělského závodu Martorell od června 2011. Společnost AUDI AG je aktivní na více než 100 světových trzích. Plně vlastní pobočky např. AUDI HUNGARIA MOTOR Kft. V Maďarsku, Automobili Lamborghini Holding S.p.A. v Sant´Agata Bolognese v Itálii, AUDI BRUSSELS S.A/N.V v Belgii, quattro GmbH v Neckarsulmu a italského výrobce sportovních motorek Ducati Motor Holding S.p.A. (Boloňa, Itálie). V současnosti Audi celosvětově zaměstnává kolem 65 000 lidí, z toho 48 000 v Německu. V letech 2012–2016 plánuje značka se čtyřmi kruhy investovat více než 13 miliard EUR zejména do nových produktů, lidských zdrojů a rozšiřování výrobních kapacit, aby podpořila svou pozici technologického lídra, která je ztělesněná ve sloganu „Náskok díky technice“. Audi v současnosti rozšiřuje výrobní areál v Györu (Maďarsko), koncem roku 2013 zahájí výrobu v čínskému Foshanu a v roce 2016 také v mexickém San José Chiapa.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií